וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה-צ'לסי: הסטטיסטיקה המדאיגה של ליאונל מסי

בספרד מזכירים שכוכב ברצלונה עדיין לא כבש מול צ'לסי בליגת האלופות וטרם כבש בחצי גמר ביתי. גווארדיולה: "תנו לו שקט"

ברצלונה הלחוצה מגיעה הלילה (שלישי) למשחק קריטי. שלושה ימים אחרי ההפסד בקלאסיקו, שכנראה סגר את סיפור האליפות בספרד, אלופת אירופה יודעת שהצ'מפיונס ליג זה כנראה הסיכוי האחרון שלה להוציא מהעונה הזאת תואר גדול (כמובן שבארסה עוד יכולה לזכות בגביע המלך הספרדי, כשתפגוש בגמר את אתלטיק בילבאו).

ברצלונה תשחק היום נגד צ'לסי בגומלין של חצי גמר ליגת האלופות (21:45, אין שידור), כשהיא בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון ויודעת שהיא חייבת לכבוש כדי לנצח. בנוסף, היא יודעת שאם ההגנה שלה, שקרטעה מעט מול ריאל מדריד, תספוג היום שער מצ'לסי - בארסה תהיה חייבת להגיב עם שלושה שערים, וזאת בהחלט עשויה להיות משימה קשה בהתחשב בכך שבסטמפורד ברידג' בארסה לא הצליחה להבקיע ולו שער אחד, ושב-180 הדקות האחרונות שלה הבלאוגרנה פגשו את הרשת פעם אחת בלבד.

מי שנמצא במוקד העניינים הוא כמובן ליאונל מסי, הכוב הארגנטינאי, שנהנה מעוד עונה נדהימה, לא סיפק את הסחורה בשני המשחקים האחרונים, הכל כך חשובים מבחינת ברצלונה, ולמרות שהארגנטינאי נוהג להתעלות במשחקים חשובים, הסטטיסטיקה אמורה להדאיג אותו ואת קבוצתו: ליאונל מסי עדיין לא כבש ולו שער אחד בשבעת המפגשים של ברצלונה מול צ'לסי (שני מפגשים כפולים מול צ'לסי של מוריניו, מפגש כפול מול צ'לסי של הידינק, ועוד משחק בשבוע שעבר). כמו כן, מסי טרם כבש במשחק חצי גמר שאותו ברצלונה אירחה בקאמפ נואו (מול יונייטד, צ'לסי, אינטר וריאל).

את פפ גווארדיולה זה לא מטריד. "תרשו לי לא להיות מודאג ממסי", אמר המאמן, "גם אם הוא לא יכבוש 27 משחקים. תנו לו את השקט ואת הזכות לא לכבוש כמה שהוא רוצה. הוא כבש העונה כמות מופרעת של שערים. תנו לו לשחק, להיות מאושר כמו שהוא תמיד היה. השאפתנות שלו תעזור לנו".

מי שאופטימי לגבי סיכויי ברצלונה הוא יוהאן קרויף. "אני מאמין שברצלונה תעבור את צ'לסי", הוא כתב בטורו האישי, "אי אפשר להשוות את המשחק מול ריאל מדריד למשחק בסטמפורד ברידג'. בלונדון בארסה שלטה והגיעה להרבה מצבים ורק במקרה לא כבשה, בעוד מול ריאל המשחק השתבש. אני בטוח שגם היום בארסה תגיע להרבה מצבים, ותכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully