וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה חדשה בניו אורלינס סיינטס: ה-GM נחשד בציתות

23.4.2012 / 23:39

על פי החשד, מיקי לומיס, שהיה מעורב בפרשת הבאונטי, התקין מכשירי ציתות והאזין למאמנים יריבים. בריאן דוקינס פורש

העסק הולך ומסתבך בקבוצת הפוטבול של ניו אורלינס סיינטס. פיצוצה של פרשת הבאונטי הובילה להשעיות כבדות של אנשי מקצוע בכירים בקבוצה. המאמן שון פייטון הושעה לשנה ועבודתו של ה-GM של הקבוצה מיקי לומיס הופסקה לשמונה שבועות. כעת נחשד לומיס בפרשייה חמורה בהרבה, שכבר מגיעה להיבט הפלילי.

על פי חשיפת התוכנית "Outside the Lines" של ESPN, לומיס שתל מכשירי הקלטה בסביבתם של המאמנים האורחים בסופרדום. מדובר בתקופה שלפני זכיית הקבוצה בסופרבול. על פי ראיות לכאורה שיש למקור שרואיין בתוכנית, לומיס האזין למאמנים במשך חלק מעונת 2002 ובעונות 2003 ו-2004 במלואן. במקרה הזה כבר לא מדובר בעבירה אתית על חוקי ה-NFL, אלא במעשה אסור על פי חוק, מה שיכול להוביל את לומיס למשפט פלילי.

ג'ים לטן ממשרד התובע בלואיזיאנה סירב לומר כי החלה חקירה בנושא: "התוודענו למקרה בסוף השבוע האחרון", אמר, "אין לי אפשרות לציין כל דבר אחר". גרג בנסל, מבכירי המועדון, הגיב בשמו של לומיס: "אין אמת בטענות הללו, הן מוטעות ב-1000 אחוז".

בריאן דוקינס, הסייפטי המפואר שהעביר את שנותיו היפות בפילדלפיה ולאחר מכן שיחק בדנבר, הכריז על פרישה. הוא שיחק בליגה 16 שנים, 13 מהן באיגלס. "אני רוצה להודות לשחקנים, לקבוצות ולאוהדים שהאמינו בי", מסר, "ובמלים אחרות, אני פורש מפוטבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully