וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזפה רוסי ייעדר 10 חודשים מהמגרשים

החלוץ האיטלקי שנעדר מאז אוקטובר זקוק לעוד שני ניתוחים לשיקום רצועת הברך. איטליה: שני משחקים ללא קהל לגנואה

חלוץ ויאריאל הספרדית ונבחרת איטליה, ג'וזפה רוסי, ייעדר 10 חודשים נוספים מהמגרשים, כך הודיעה הערב (שני) הקבוצה הספרדית. רוסי זקוק לשני ניתוחים לשיקום הנזק ברצועות הברך והמשמעות היא שהוא צפוי להחמיץ גם מרבית המשחקים בעונה הבאה.

כזכור, רוסי קרע את רצועות הברך בחודש אוקטובר וכבר נראה בדרך לחזרה למגרשים לפני שנפצע שוב באימון הקבוצה לפני כ-10 ימים. לאחר סדרת בדיקות הוחלט שהשחקן יעבור שני ניתוחים, אחד מהם כבר התקיים בארצות הברית ביום שישי והשני יתקיים בעוד כארבעה חודשים.

*** לא רק בישראל. גנואה האיטלקית תקיים את שני משחקיה הביתיים ללא קהל, בשל התפרעות אוהדיה בתבוסה הביתית 4:1 לסיינה ביום ראשון. כזכור, במצב של 4:0 בדקה ה-53 למשחק האוהדים זרקו חזיזים ואבוקות ודרשו מהשחקנים להוריד את החולצות מכיוון ש"הם אינם ראויים ללבוש אותן". המשחק הופסק ל-40 דקות וחודש רק לאחר משא ומתן ארוך בין השחקנים לאוהדים במהלכו הורידו מספר שחקנים את החולצות.

ועדת המשמעת שהתכנסה לדון באירועי המשחק החליטה להעניש את גנואה בקיום שני משחקי בית ללא קהל. למעשה, מדובר בשני משחקי הבית האחרונים של גנואה העונה במסגרתם תארח הקבוצה את קליארי ופאלרמו. חמישה מחזורים לתום העונה בסרייה A, מדורגת גנואה במקום ה-17 ומקדימה את הקו האדום בנקודה אחת. העונש הקשה עשוי לחרוץ את גורל הירידה של הקבוצה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully