וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה ניצחה, סדרת הגמר ב-1:1

הבנות של עדן ענבר ניצחו 60:68 את מכבי אשדוד והשוו את סדרת גמר הפלייאוף. רייט ובירד סיימו עם 15 כל אחת למנצחות

כנראה שהקרב על האליפות יהיה מותח הרבה יותר ממה שחשבנו. אליצור רמלה ניצחה הערב (שני) את מכבי אשדוד 60:68, ואחרי ההפסד הדרמטי בקרב הראשון, סדרת הגמר עומדת על 1:1 לפני שהיא חוזרת לאשדוד. גם הערב קיבלנו משחק מותח, אבל רמלה ידעה להכריע את ההתמודדות בדקות האחרונות ושייטה לניצחון חשוב שמשאיר לה את הסיכוי לזכות באליפות שנייה ברציפות.

אחרי שבמשחק הראשון תמרה יאנג הייתה המצטיינת בשורות אשדוד עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים, הפעם היא באה הרבה פחות לידי ביטוי וסיימה עם ארבע נקודות. משחק של מומנטומים החל עם שליטה של רמלה בפתיחה, אבל אשדוד חזרה לעניינים מצוין. אלא שזה לא הספיק מול טנישה רייט ואלנה בירד (15 נקודות כל אחד), שניצחו ברבעים השני, השלישי והרביעי.

מהלך המשחק

אליצור רמלה פתחה עם לייני סלווין, טנישה רייט, מיכל אפשטיין, ליקו ווילינגהאם ואמבר האריס. אשדוד עלתה עם נעמי קולודני, בריטני דנסון, אשלי שילדס, תמרה יאנג ופלנט פירסון.

רמלה פתחה את המשחק בצורה מוחצת וטיפסה ל-0:9 אחרי שארבע מחמש שחקניות החמישה נכנסו לעניינים וקלעו, בעוד אשדוד האומללה לא הפסיקה להחטיא, אבל החזירה בהמשך בריצת 0:14 משלה אחרי חמש נקודות של נעמי קולודני בדרך ל-9:14. הקצב ההתקפי הגבוה נמשך עם שלשה של קולודני ונקודות של ראשידה אלוהים שקבעו 15:19 בסיום הרבע הראשון. פירסון הייתה הדומיננטית בצד של אשדוד בפתיחת הרבע השני, ולמרות הנסיונות של רמלה להתקרב, אשדוד עלתה ליתרון של שש. סלווין לא הרימה ידיים, כפתה משחק צמוד אחרי שלשה גדולה שהורידה לנקודה ואלנה בירד החזירה את היתרון למארחות, שירדו ב-31:32 למחצית.

גם בפתיחת הרבע השלישי רמלה פתחה בריצה מטורפת של 0:7 אחרי שבירד קלעה ארבע נקודות רצופות ו-ווילינגהאם השלימה עם שלשה בדרך ל-31:39. בדיוק בזמן הזה, אשדוד חזרה לעניינים עם נקודות של שילדס ופירסון שצימקו לארבע, אבל דקות טובות של רייט וחברותיה הורידו את רמלה ביתרון 44:51 בסיום הרבע השלישי. בירד והאריס פתחו עם נקודות לרמלה בפתיחת הרבע האחרון, אבל דנסון התעקשה בצד של אשדוד, ואלוהים צימקה מהקו לשש. שלשה גדולה של סלווין הקפיצה לעשר הפרש, ורמלה שייטה ל-60:68 בסיום.

לאליצור רמלה: אלנה בירד וטנישה רייט 15 נקודות כל אחת, ליקו ווילינגהאם 11, קטיה לויצקי ולייני סלווין 8 כל אחת, אמבר האריס 7, מיכל אפשטיין 4. למכבי אשדוד: אשלי שילדס ופלנט פירסון 13 כל אחת, נעמי קולודני 12, בראשידה אלוהים 10, בריטני דנסון 6, תמרה יאנג 4, אורטל אורן 2.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully