וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת לא תחזור להנהלת ההתאחדות

23.4.2012 / 21:14

הבעלים לא התרגשה מהחלטת ביה"ד: "נלחמת באלימות". במועדון הגיבו על מועמדות לוי ואיוניר: "מתרכזים בהישארות"

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, לא מתכוונת לחזור להנהלת ההתאחדות לכדורגל למרות ההחלטה הגורלית שקיבל בית הדין בנוגע להפחתת הנקודות ליריבתה לתחתית, מכבי פתח תקוה. ברקת אמרה הערב למקורביה: "אין קשר בין ההחלטה בבית הדין לבין ההחלטה שלי". גורם בהפועל באר שבע אמר: "אלונה נלחמת באלימות, לא בבתי הדין".

"הנהלת המועדון לא עוסקת בנושא המאמן ועסוקה בהישארות הקבוצה בליגה בלבד". כך הודיעה הנהלת הפועל באר שבע היום בעקבות הפרסום בשבוע שעבר בוואלה! ספורט על מועמדותם של שלושה מאמנים – אלישע לוי ומוטי איוניר, שמצטרפים לאלי כהן, לקבוצה. במועדון טוענים כי יפנו למאמן רק בתום העונה, אבל סדר העדיפויות של ברקת הוא ברור. אלישע לוי המאמן הבכיר ביותר מבחינתה, אבל הבעלים תגיש לו הצעה רק אם יבהיר שהוא מעוניין להגיע. גם אלי כהן ומוטי איוניר מועמדים רציניים, כשהאחרון נחשב למקורב אליה.

במועדון חשים שגיא לוי פגוע מאוד מהפרסומים האחרונים סביב מאמן לעונה הבאה. מקורב למאמן אמר: "אם גיא לוי ישאיר את הקבוצה בליגה, זה יהיה הישג גדול". יחד עם זאת שחקנים בקבוצה סבורים: "כבר בחודש ינואר היה ברור לכולנו שגיא לא ימשיך, אבל הרבה יותר חשוב להשאיר את הקבוצה בליגה מאשר להתעסק במאמן".

אלי כהן ומוטי איוניר מועמדים לאמן את הפועל באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully