וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גל מקל ובנטון הובסו מול סיינה

הרכז הישראלי הסתפק בחמש נקודות, קבוצתו חטפה 90:67. פרנקפורט וקצורין הפסידו, ברצלונה וריאל מדריד ניצחו בספרד

גל מקל וקבוצתו בנטון טרוויזו התייצבו הערב (ראשון) בפני המשחק הכי קשה שיש לליגה האיטלקית להציע, משחק חוץ מול השליטה הבלתי מעורערת של הכדורסל בארץ המגף, סיינה. בנטון מדשדשת בתחתית העונה והיא רק במקום ה-12 (מתוך 17 קבוצות) לאחר 28 מחזורים. סיינה כמובן ראשונה, אחרי 67:90 קליל. המארחת ניצחה כל אחד משלושת הרבעים הראשונים בחמש נקודות ואת האחרון בשמונה. מקל שיחק 17 נקודות, קלע חמש נקודות והוסיף שני ריבאונדים ושלושה אסיסטים. פייטרו ארדורי הוביל את סיינה עם 19.

מולי קצורין ופרנקפורט ספגו הפסד דרמטי ומתסכל, 96:89 בהארכה לוולטר טייגרס. ג'ימי מקיני קלע 28 לפרנקפורט, דווין גיבסון הוסיף 20, אבל הקבוצה של קצורין הפסידה 7:14 בהארכה.

בליגה הספרדית המסקרנת, ברצלונה שמתכוננת לפיינל פור וריאל מדריד, היו בפעילות היום. הבלאוגראנה, שמוליכים את הטבלה עם 25 ניצחונות מול חמישה הפסדים בלבד, הביסו בחוץ את מלאגה, שחווה עונה איומה ונמצאת רק במקום ה-11, 57:89. ברסה ברחה כבר במחצית הראשונה ל-27:48 וסגרה עניין מהר. בוניפס נ'דונג בלט עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים.

ריאל השנייה בטבלה, גברה 80:85 על אסטודיאנטס בדרבי של מדריד. היריבה נמצאת בדרכה לליגה השנייה, אבל נתנה פייט מצוין, אחרי שכבר נקלעה לפיגור 9:24 אחרי רבע אחד. ג'ייסי קרול קלע 25 לריאל. חרמן גבריאל עם 26 למפסידה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully