וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וסלע במקום השביעי בהייר, צוברי תשיעי

פתיחה בינונית לשייטים הישראלים בשבוע האולימפי בצרפת. תחת רוחות חזקות, שייטי ה-470 סיימו 3 ו-7, צוברי 4 ו-5

שני השיוטים הראשונים במסגרת השבוע האולימפי בהייר, צרפת, נערכו היום (ראשון). השיוטים התקיימו ברוחות חזקות של 22 קשר, עם מכות רוח של עד 27 קשר.

שייטי דגם ה-470 גידי קליגר וערן סלע סיימו את השיוטים שלהם במקומות 3 ו-7 והם מדורגים במקום השביעי הכללי, עם עשר נקודות שליליות במאזנם. מי שמוביל את התחרות כרגע הוא צמד קרואטי, שניצח בשני שיוטי היום ולפיכך מחזיק בשתי נקודות שליליות בלבד. התחרות מתקיימת במקביל בשני בתים נפרדים.

שייטות ה-470 ורד בוסקילה וגיל כהן, נכנסו אף הן לפעילות היום וסיימו את השיוטים שלהן במקומות 8 ו-21. השתיים מדורגות במקום ה-11 הכללי עם 29 נקודות שליליות במאזנן.

שחר צוברי, גולש הרוח, סיים את שני השיוטים שלו במקומות 4 ו-5, מה שמקנה לו את המקום התשיעי הכללי בלבד כרגע. מי שמוביל את התחרות הוא המקומי ז'וליאן בונטומפ, אלוף העולם.

שייט הלייזר יובל בוצר סיים את שני השיוטים שלו במקומות 4 ו-14 והוא במקום ה-23 בסך הכל, מתוך 104 שייטים המתחרים בשלושה בתים נפרדים. שייטת הלייזר רדיאל נופר אדלמן סיימה במקומות 14 ו-18 והיא במקום ה-30. שייטת לייזר רדיאל נוספת, אורן יעקב, נמצאת במקום ה-63 הכללי מתוך 75 סירות.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully