וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הפעם ולנסיה כבשה רביעייה

אחרי שתי רביעיות שהעטלפים ספגו הם התפוצצו עם 0:4 על בטיס.אתלטיקו גברה 1:3 על אספניול. סנטאנדר - בילבאו 1:0

אחרי שספרד נרגעה מחגיגות הקלאסיקו אתמול, התחדש הערב (ראשון) המחזור ה-34 בלה ליגה. ולנסיה חיזקה את אחיזתה במקום השלישי עם 0:4 קליל על בטיס. אתלטיקו מדריד חולמת גם היא על המקום השלישי וגברה 1:3 על אספניול. במשחקים שכבר הסתיימו גברה אתלטיק בילבאו 0:1 על סנטאנדר, סוסיאדד ו-ויאריאל נפרדו ב-1:1, וגראנדה השיגה ניצחון יקר 0:1 על חטאפה.

ולנסיה - בטיס 0:4

העטלפים הוכו בשני המשחקים האחרונים שלהם עם 4:0 לאספניול ו-4:2 לאתלטיקו מדריד בליגה האירופית, אבל מול האורחת מסביליה שכבר הבטיחה את ההישארות הם רשמו רביעייה משלהם. ג'ונאס פתח את החגיגה בדקה השישית, סופיאן פגולי הכפיל בדקה ה-63, לפני שרוברטו סולדאדו (86) ופבלו פיאטי (88) קינחו בדקות האחרונות.

סנטאנדר - בילבאו 1:0

הבאסקים חזרו לעצמם אחרי ההפסד לספורטינג ליסבון בליגה האירופית ועלו בחזרה למקום השמיני הודות לשער של גאיסקה טוקרו בדקה ה-12 מבישול של אנדר הררה. האחרונה בטבלה שמרה על סיכוי קלוש להינצל בשבוע שעבר עם נקודה מול ויאריאל, אבל ההפסד הביתי הוריד אותה מעשית ליגה, כשהיא נמצאת 11 נקודות מתחת לקו האדום כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים בלבד.

אתלטיקו מדריד - אספניול 1:3

כמה ימים לפני שהם מנסה להשלים את המלאכה ולעלות לגמר הליגה האירופית, הקולצ'ונרוס שוב נתנו הצגה בויסנטה קלדרון. דייגו גודין כבש כבר אחרי תשע דקות, אבל דידאק וילה השווה כעבור עשר דקות. ארדה טוראן, שלא מרבה לכבוש בימים כתיקונם, היה זה שהכריע את המשחק עם צמד מהיר בדקות 59 ו-61, הראשון שבהם במספרת יפה מקרוב. אתלטיקו ממשיכה במאבק על המקום השלישי.

משחקים נוספים:

סוסיאדד - ויאריאל 1:1
לסוסיאדד: קרלוס ולה 85. לויאריאל: מרכוס סנה 41.

גראנדה - חטאפה 0:1
לגראנדה: פרנקו חרה 18.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully