וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לשאלקה מול אוגסבורג

הרויאל בלוז שמטו שתי נקודות יקרות במאבק על המקום השלישי. לנגקאמפ העלה את האורחת ליתרון, הונטלאר איזן

המחזור ה-32 ייזכר לנצח אולי כאחד העגומים בתולדות שאלקה, לאחר שהיריבה המושבעת דורטמונד הבטיחה אתמול (שבת) את האליפות השמינית בתולדותיה לאחר 0:2 על מנשנגלדבאך, שבוע בלבד לאחר הניצחון על הרויאל בלוז 1:2. הימים הקשים של שאלקה נמשכו היום במפגש החוץ מול אוגסבורג המפתיעה, כשהקבוצה של הוב סטיבנס סיימה ב-1:1 בלבד.

בעקבות הנקודה הגדילה שאלקה את היתרון שלה מגלדבאך הרביעית לשתי נקודות בלבד, כשהשתיים נאבקות כמובן על המקום השלישי שמוליך לשלב הבתים של ליגת האלופות באופן ישיר ובלי מוקדמות. מנגד, אוגסבורג במקום ה-15 עם 34 נקודות, ארבע יותר מקלן שנמצאת במקום ה-16 שמוליך למבחנים, ושש יותר מהרטה ברלין שבמצב העניינים הנוכחי יורדת לבונדסליגה 2.

דווקא האורחת עלתה ליתרון ועוד בדקה השישית. קרן של מרסל נדג'נג מצאה את סבסטיאן לנגקאמפ, שנותר די חופשי בתוך הרחבה ונגח מחמישה מטר למשקוף ופנימה. שאלקה הצליחה לאזן בדקה ה-39 כשמסירת עומק מצוינת של ג'ואל מאטיפ מצאה את קלאס יאן הונטלאר, שלא התבלבל מול סימון ינץ' ובעט פנימה את ה-1:1, שנותר עד לסיום.

האנובר - פרייבורג 0:0

כריסטיאן שטרייך השלים את המשימה לשמה הגיעה במהלך העונה. פרייבורג סיימה ב-0:0 מכובד ומרשים מאוד בחוץ מול האנובר, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-37 נקודות והבטיחה את הישארותה בבונדסליגה. מעבר לכך, פרייבורג אף הבטיחה שלא תיאלץ להיקלע למשחקי הישרדות.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully