וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:4 את רומא

צמד של וידאל ושערים של פירלו ומרקיסיו הגדילו את הפער בצמרת לשלוש נקודות. מילאן סיימה ב-1:1 ביתי מול בולוניה

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים נוספים. במשחק המרכזי וזה שסגר את המחזור הביסה יובנטוס 0:4 את רומא והגדילה את הפער בצמרת לשלוש נקודות. לפני כן, מילאן איבדה שתי נקודות חשובות ב-1:1 הביתי מול בולוניה. השלישית לאציו, איבדה נקודות גם היא, אחרי 1:1 מול לצ'ה מהתחתית. אינטר סיימה ב-0:0 בלבד עם פיורנטינה. אבל לצערנו, כמו בארץ גם באיטליה, הסיפור הוא לא כדורגל אלא אלימות. המשחק בין גנואה לסיינה הופסק לדקות ארוכות במצב של 0:4 לאורחים, אחרי השתוללות של הקהל של גנואה, שנמצאת בסכנת ירידה. לבסוף, אחרי כ-40 חידש השופט את המשחק וסיינה ניצחה 1:4.

יובנטוס - רומא 0:4

הגברת הזקנה רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות והגדילה את הפער בצמרת לשלוש נקודות, אחרי אובדן הנקודות של מילאן מוקדם יותר. יובנטוס הביסה 0:4 את רומא, שנותרה במקום השישי עם 50 נקודות בלבד והיא רחוקה חמש נקודות מהמקום השלישי, שמוביל לליגת האלופות.

יובה כבשה את הראשון כבר בדקה הרביעית כשמסירת רוחב של פאולו דה צ'ליה מצאה את ארתורו וידאל, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה עם רגל שמאל כדי לקבוע 0:1. ארבע דקות חלפו והשער השני הגיע. מירקו ווצ'יניץ' סיים מתפרצת במסירת עומק לווידאל, שבעט מזווית די קשה טיל לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2.

השער השלישי של הגברת הזקנה הגיע בדקה ה-29, כשהפעם רומא יכולה בהחלט להרגיש מקופחת. קלאודיו מרקיסיו פרץ ונותר לבד מול מארטן סטקלנבורג, קשר יובנטוס זרק את עצמו וזכה לפנדל לא מוצדק כשהשוער גם הורחק. אנדראה פירלו בעט את הפנדל ונבלם אצל ג'אנלוקה קורצ'י, אך הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:3. הקבוצה של אנטוניו קונטה כבשה את הרביעי בדקה ה-52, כשהפעם מסירת רוחב מצאה את מירקו ווצ'יניץ', שהשאיר מצוין לקלאודיו מרקיסיו והוא בעט מצוין מ-25 מטר לפינה כדי לקבוע 0:4.

פיורנטינה - אינטר 0:0

הנראזורי היו יכולים לצמק את הפער מנאפולי שבמקום החמישי המוביל לליגה האירופית לנקודה אחת בלבד, אך במקום זאת נכנעו לנחישות הגדולה של ה-ויולה ושמטו שתי נקודות מאוד חשובות. שתי הקבוצות היו מסוכנות במידה דומה, בעיקר במחצית השניה שחיפתה על 45 דקות מנומנמות למדי, כשהחמצות של דייגו מיליטו וריקרדו אלברז מנעו מהאורחת לעלות ליתרון. ההזדמנות של המשחק הגיעה בדקה ה-69, כשפיורנטינה קיבלה פנדל לאחר שמנואל פסקוואל הוכשל על ידי ז'וליו סזאר, אלא שהשוער הברזילאי חיפה על הטעות כשהציל את הבעיטה של אדם ליאיץ'.

אינטר תקווה להתאושש עם משחק גורלי למדי מול אודינזה בשבוע הבא, בעוד פיורנטינה שעלתה בהרכב חסר בוודאי יוצאת מעודדת מהנקודה, אפילו אם מדובר במשחק ה-14 ברציפות בה ה-ויולה לא מנצחים את אינטר. כך או כך, הקבוצה של דליו רוסי מגדילה לפחות באופן זמני את הפער מהקו האדום לארבע נקודות.

מילאן - בולוניה 1:1

מילאן ניצלה בעור שיניה מהפסד ביתי, אבל אולי הפסידה היום את האליפות. בולוניה הגיעה משוחררת וידעה לעקוץ כשגסטון רמירז סיים בהצלחה מתפרצת קטלנית בדקה ה-26. האורחת הלכה אחורה וזלאטן איברהימוביץ' ניסה וניסה וכדור שלו ספק עבר את הקו, אבל דניאלה בונארה ראה את הצהוב השני בדקה ה-82. רגע לפני תוספת הזמן, איברהימוביץ' סופסוף מצא את הרשת, כשהוא כבש מקרוב אחרי כדור גובה וטעות בהגנה של בולוניה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גנואה - סיינה 4:1

גנואה קיוותה שמשחק הבית הזה מול אחת היריבות לתחתית יאפשר לה לצבור מעט אוויר לנשימה, אלא שבדיוק ההיפך קרה ומי שחגגה היא סיינה, מה שהוביל לבלגן גדול. פרנקו ברינזה פתח את החגיגה בדקה ה-17 ומתיה דסטרו הכפיל אחרי שתי דקות. ברינזה השלים צמד בדקה ה-37 וסיינה סגרה מחצית מהחלומות. לואיג'י גיורגי כבש את הרביעי בדקה ה-49 ולאוהדים של גנואה נמאס. בדקה ה-54, השופט פאולו טאגליאבנטו נאלץ לעצור את המשחק בגלל פצצות עשן שנזרקו למגרש והתפרעות של האוהדים המקומיים, שניסו לפרוץ לכר הדשא. האולטראס של גנואה דרשו מהשחקנים להוריד את החולצות, בטענה שהם לא ראויים ללבוש אותן. השחקנים נענו לדרישה ועשו ערימת חולצות, אבל ג'וזפה סקאלי לא הסכים והלך, עם דמעות בעיניו, לדבר עם ראש האולטראס. זה היה גם מה שעצר את הבלגן והמשחק חודש לאחר כ-40 דקות. עד לסיום, כריסטיאנו דל גרוסו צימק בשער עצמי בדקה ה-79.

צ'זנה - פאלרמו 2:2

ערן זהבי ישב על הספסל 90 דקות וראה איך קבוצתו משיגה תיקו מאכזב מול הקבוצה שעומדת לרדת ליגה, במשחק שיכול היה לסייע לורודים לברוח סופסוף מהתחתית ולהתקרב למרכז הטבלה. ניקולס ברטולו העלה את פאלרמו ליתרון בדקה ה-20, אבל מריו אלברטו סנטנה (26) ווינצ'נזו רנלה (29) השלימו מהפך מהיר. מתיאס סילבסטרה השיג לפאלרמו את הנקודה, רגע לפני המחצית.

לאציו - לצ'ה 1:1

תיקו דרמטי ללאציו, מול הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום. הביאנקוצ'לסטי חיפשו את הרשת לאורך דקות ארוכות עד שבדקה ה-82 פרנצ'סקו מטוזאלם פרץ את הסכר עם השער הקריטי. אלא שרגע לפני השריקה ואלרי בוז'ינוב מצא את השוויון החשוב עבור האורחת, שממשיכה לחלום על הישארות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully