וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור של נתניה, שתפנה לביה"ד העליון של האיגוד

22.4.2012 / 12:20

מנהלת הליגה דחתה את הבקשה לבטל את ההפסד הגורלי לבקעה. נתניה: "לא נרים ידיים עד אשר הצדק ייצא לאור"

מנהלת הליגה החליטה לדחות היום (ראשון) את ערעורה של ברק נתניה על ההפסד הדרמטי למ.כ. הבקעה. כזכור, נתניה השוותה את המשחק החשוב ביותר שלה העונה ל-78:78, 0.8 שניות לסיום, וחלק מאוהדיה פרצו לפרקט. השופטים, בהחלטה מפוקפקת למדי, פסקו לעבירה טכנית לחובתם של הנתנייתים, דיון דאוול קלע זריקת עונשין, והבקעה ניצחה והבטיחה את מקומה בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב.

בנתניה קיוו לשנות את רוע הגזירה, גם בשל המקרה הדומה שהתרחש בתחילת העונה באשקלון, ובו הספסל המקומי פרץ לפרקט בשניות הסיום ובכל זאת הקבוצה לא נענשה. אלא שועדת הליגה של המנהלת, ברשות היו"ר אבנר קופל, המנכ"ל עדלי מרכוס והיועץ המשפטי עו"ד חגי אשלגי, החליטה לדחות את הערעור.

"החלטות שיפוט - טובות יותר או פחות - הן חלק בלתי נפרד מהמשחק", נכתב בנימוק של הוועדה. "אנו מזכירים את עיקרי דעתו של היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל כפי שנמסרה לנו בכתב, אותה אנו מתמצתים במשפט אחד - המוסדות השיפוטיים לא ישימו עצמם במקום השופטים בשדה המשחק ולא יתערבו בהחלטותיהם גם כאשר אלו שגויות". עוד נכתב כי "הוועדה ממליצה להרחיב את השימוש במוניטור הטלוויזיה, במקרים שקיים מוניטור, לצורך סיוע לשופטים ולמזכירות".

"הוועדה לא מצאה את האומץ לבוא ולייצר תקדים אשר יקדם את העיקרון שניצחון מושג אך ורק במגרש", מסרה קבוצת ברק נתניה בתגובה, והדגישה: "נפנה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בו אנו רואים כמוסד שיכול לקחת על עצמו את האחריות לקבלת תוצאה הוגנת, שם נוכל לזמן את כל הנוגעים בדבר, מה שנמנע מאיתנו בשלב הזה. בבית הדין העליון נקווה למצוא דרך שמקדשת את התוצאה שנקבעת במגרש ולא בדרך אחרת. ליבנו עם אלפי אוהדי הקבוצה שקיוו שהצדק ינצח, אולם לא נרים ידיים עד אשר הצדק יצא לאור".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully