וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאש עקף את אוסקר רוברטסון: "לא האמנתי שאגיע לכאן"

רכז פיניקס עלה למקום החמישי בטבלת האסיסטים של כל הזמנים. קיד: "מהגדולים אי פעם". וויד: "אהיה מוכן לפלייאוף"

סטיב נאש פשוט לא מראה סימני עצירה. אמת, סיפור הסינדרלה המדהים שלו ושל פיניקס ככל הנראה לא ייגמר העונה בפלייאוף, ובכל זאת הרכז הבלתי נגמר ממשיך לשבור שיאים ולהראות שגם בגיל 38 כוחו עדיין במותניו. הלילה (בין שבת לראשון) מסר נאש 13 אסיסטים בהפסד של הסאנס 118:107 (תשעה מהם כבר ברבע הראשון), ובכך עקף את אחד הרכזים הגדולים אי פעם - אוסקר רוברטסון - בטבלת האסיסטים של כל הזמנים ב-NBA.

"זה מדהים", אמר נאש, שעלה למקום החמישי בטבלה עם 9,897 אסיסטים. "אני זוכר שראיתי את הוידיואים הישנים של אוסקר ואני יודע איזה שחקן ענק הוא היה. מעולם לא חשבתי שאהיה קרוב בכלל להיכלל איתו באותה רשימה, מעולם לא חשבתי שאגיע למצב הזה". כעת המשוכה הבאה של הרכז הקנדי תהיה לעבור את מג'יק ג'ונסון שבמקום הרביעי (10,141), מארק ג'קסון שבשלישי (10,334), ואולי אפילו את ג'ייסון קיד שבמקום השני (11,842). אל ג'ון סטוקטון (15,806) סביר להניח שהוא כבר לא יגיע, אם כי כפי שנאש נראה לאחרונה, פשוט אסור להספיד אותו.

"ההישג הזה הוא עדות לגדולה שלו", אמר מארק ג'קסון, כיום מאמן גולדן סטייט. "הוא אחד מהגדולים אי פעם. לא רק כגארד או כפוינט גארד, אלא כשחקן באופן כללי. פשוט מדהים לחשוב על הקריירה שלו ואיך הוא ממשיך למצוא דרכים להצליח אפילו בגיל כזה. תענוג לצפות בו". ג'ייסון קיד פרגן גם כן: "אני רוצה לברך אותו על ההישג המדהים. הוא אחד הרכזים הכי גדולים אי פעם".

דווין וויד: "בטוח שאהיה מוכן לפלייאוף"

על אנשי מיאמי היט עברו הלילה (בין שבת לראשון) כמה רגעי חרדה. זה לא היה ההפסד לוושינגטון שהרחיק את הקבוצה משמעותית מהמקום הראשון במזרח, כמו הפציעה של דווין וויד. לברון ג'יימס וכריס בוש קיבלו מנוחה ופלאש היה היחיד מהטריו של ההיט ששיחק נגד הוויזארדס, אלא שכבר אחרי שלוש דקות הוא נפגע באצבע שיצאה מהמקום ונטש את הפרקט. לשמחתם של כולם בדרום פלורידה, התברר שהפציעה לא קשה.

"אני לא הולך לבכות על זה", אמר וויד אחרי המשחק, "ישבתי על השולחן לפני שהחזירו לי את האצבע למקום והתסריט הכי גרוע היה שאני אצטרך לעבור ניתוח. התסריט הטוב ביותר היה שזה משהו קל וזה מה שקרה בסוף. כמובן שיכאב לי ביומיים-שלושה הקרובים, אבל אני בטוח אהיה מוכן לפלייאוף".

בעקבות ההפסד הלילה ההיט נמצאים שניים וחצי משחקים מאחורי שיקגו והסיכוי שלהם לעלות לראשות המזרח קטן מאוד. "המקום השני הוא לא מקום רע להיות בו", אמר וויד, שהוסיף על הפציעה שלו: "הסתכלתי על האצבע והמפרק התנדנד למעלה ולמטה. אף פעם לא פרקתי את האצבע לפני כן".

בעקבות ההיעדרויות של שלושת שחקני המפתח של ההיט, שחקנים שבדרך כלל מנגנים כינור שני ושלישי קיבלו הזדמנויות והמאמן אריק ספולסטרה אמר: "זה היה משחק מצוין בשביל שאר החבר'ה. הם קיבלו הזדמנות לשחק והראו הרבה קשיחות, בעיקר כשפיגרנו בהפרש דו ספרתי. הם הראו שאנחנו יכולים לסמוך גם עליהם ולא רק על כריס, לברון ודווין. היו לנו הלילה כמה מהלכים מצוינים בשני צידי המגרש".

מיאמי הפסידה, שיקגו ניצחה והתקרבה להבטחת ראשות המזרח

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully