וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי לא מוותרת על ליגת האלופות

הקבוצה מדרום איטליה ניצחה 0:2 את נובארה מהתחתית, ונצמדה לרביעית אודינזה, כשהיא רחוקה בשלוש נקודות מלאציו

המחזור ה-33 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים, ושבוע אחרי הטרגדיה שבה מצא את מותו שחקן ליבורנו פיירמריו מורוסיני, בגינה נדחה מחזור המשחקים הקודם.

במשחק המרכזי של הערב, החמישית נאפולי ניצחה 0:2 את נובארה מהתחתית, שמצבה מתחת לקו האדום הסתבך עוד יותר. נובארה רחוקה ב-11 נקודות מהקו האדום כשנותרו עוד 15 בקופה, כך שהיא כבר עם רגל וחצי בליגה השניה יחד עם צ'זנה. לעומתה, נאפולי שיפרה עמדות מול אודינזה, והתקרבה קצת יותר לשלישית לאציו, שנמצאת במקום שממנו מגיעים לליגת האלופות. אדינסון קבאני כבש את השער הראשון בדקה ה-27, פאולו קנבארו כבש את השני בדקה ה-43. המשחק הופסק לרבע שעה במהלכו אחראי שהשופט נפצע בכתף, אבל בסופו של דבר חודש.

אודינזה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב נגד קייבו מהתחתית, ואיבדה סיכוי לעלות, לפחות זמנית, למקום השלישי בטבלה. קטאניה ניצחה 0:2 את אטאלנטה והתבססה במקום השמיני. אלחנדרו גומז כבש את השער הראשון בדקה ה-31, פליפה סיימור הכפיל בדקה ה-85. פארמה עלתה למקום העשירי אחרי שניצחה 0:3 את קליארי בקרב מרכז טבלה. סבסטיאן ג'יובינקו כבש את השער הראשון בדקה ה-24 ולאחריו הגיעו שני פנדלים מוצלחים של סרג'יו פלוקארי (73) וסטפאנו אוקאקה (90).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully