וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה התאוששה, והגדילה את הפער מפ.ס.ז'

מוליכת הליגה ניצחה 0:1 ופתחה פער של 5 נקודות על פ.ס.ז' שתשחק ביום ראשון נגד סושו. 62 דקות לבן בסט בהפסד ברסט

המחזור ה-33 בליגה הצרפתית יצא הערב (שבת) לדרך, כשהמוליכה מונפלייה התאוששה מההפסד ללוריין במחזור הקודם, וניצחה 0:1 את ולנסיין כדי להגדיל את הפער מהשניה פ.ס.ז' לחמש נקודות. הפריזאים יוכלו לצמק אותו בחזרה לשתי נקודות, אם ינצחו ביום ראשון את סושו. ליל שמרה על עצמה במקום השלישי אחרי שניצחה 0:2 בדיז'ון. עדן בן בסט שיחק 62 דקות בהפסדה של ברסט 1:0 לראן. במשחק נוסף שנשמע סקסי על הנייר אבל הוא בסך הכל קרב מרכז טבלה, ניצחה בורדו 1:2 את מארסיי.

מונפלייה - ולנסיין 0:1

המוליכה הסתבכה בעוד משחק קשה מול קבוצה שעדיין נמצאת בסכנת ירידה, אבל נהנתה משער חשוב מאוד של סולימאן קמארה בדקה החמישית, שנהנה מבישול של יונס בלהאנדה וכבש מקרוב את שער הניצחון.

דיז'ון - ליל 2:0

הדאבליסטית היוצאת פתחה פער של תשע נקודות על פני הדולקות אחריה, ליון שתשחק ביום ראשון וטולוז שאיבדה נקודות. כעת נראה שליל הבטיחה לעצמה לפחות את המקום השלישי. ריו מאבובה כבש את השער הראשון לליל בדקה ה-39, אדן הזארד הכפיל לקראת סוף המחצית הראשונה וקבע את תוצאת המשחק.

ברסט - ראן 1:0

עדן בן בסט פתח בהרכב של ברסט, אבל הוחלף בדקה ה-62. מאחר ששוב לא השכילה להשיג ולו נקודה, ברסט נמצאת בסכנה מוחשית לרדת מתחת לקו האדום, וזה יקרה אם סושו או אז'קסיו תנצחנה במשחקים שלהן ביום ראשון. ז'וליאן פרה כבש את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-45.

תוצאות נוספות:

בורדו - מארסיי 1:2

קון - סנט אטיין 4:1

אביאן - טולוז 1:2

ניס - אוקזר 0:1

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully