וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה ניצחה את סראגוסה 0:1

הקבוצה של אוואט (90 ד') וחמד (84 דק') הבטיחה עוד עונה ב'לה ליגה' עם 0:1 ביתי. חיחון עדיין בחיים עם 1:2 על וייקאנו

בעוד שבספרד מתכוננים בעיקר לקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, בתחתית התקיימו הערב (שבת) שני קרבות תחתית מסקרנים במיוחד, כשמאיורקה של תומר חמד ודודו אוואט הבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה כשניצחה בבית 0:1 את סראגוסה, שמצידה נמצאת בצרות צרורות. עוד בתחתית השיגה ספורטינג חיחון ניצחון חשוב עם 1:2 על ראיו וייקאנו, והיא עדיין מחזיקה בתקווה קלושה להישאר בליגה.

מאיורקה - סראגוסה 0:1

סראגוסה היתה קרובה לכבוש ראשונה, כשהגיעה לצמד הזדמנויות טובות של זוקוליני ופוסטיגה, אבל אוואט היה במקום. מאיורקה החלה להתעורר וללחוץ את שערם של האורחים, ובדקה ה-33 היא מצאה את הרשת, כשגונזלו קסטרו פרץ נהדר בארף והרים כדור רוחב היישר אל ראשו של ויקטור שנגח את שער היתרון. האורחים התקשו מאוד לסכן את שערו של אוואט עד תום המחצית, ומאיורקה המשיכה לשמור על היתרון, אך נראתה אנמית ביותר במחצית השניה.

האורחים ניסו לנצל זאת, ובדקה ה-80 היו קרובים מאוד כשפוסטיגה ירה כדור נהדר מחוץ לרחבה, אך זה טס אל הרשת החיצונית. בדקה ה-84 הוחלף תומר חמד, ועד לסיום הצליחו המארחים לשמור על התוצאה, ולחגוג את הניצחון שמבטיח להם את ההישארות. סראגוסה לעומת זאת ממשיכה לצלול והיא במרחק 5 נקודות מגרנאדה שבמקום ה-17, כשלה עדיין משחק חסר.

ספורטינג חיחון - ראיו וייקאנו 1:2

איזה ניצחון לחיחון, שעדיין רחוקה מאוד מהיחלצות, אבל לפחות עתה היא יכולה לחלום. חיחון פתחה מצויין ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-18 כשגאסטון סנגוי כבש מקרב, ואל המחצית ירדו המארחים עם 0:1 קשטן שעוד הפיח באוהדים המקומיים תקווה שאפשר לעשות את הבלתי ייאמן. אלא שעם פתיחת המחצית השניה מצאה ראיו את השיוויון כשמיקל לבקה כבש בדקה ה-51.

חיחון לא הרימה ידיים, ובדקה ה-76 היא מצאה את עצמה ביתרון של שחקן, עם הרחקתו של לבקה בכרטיס אדום. לא חלפו שתי דקות, והיתרון הזה התבטא גם בתוצאה, כשביליץ' כבש בבעיטה חופשית. בוייקאנו האמוציות גברו, ושלוש דקות לסיום ראה גם קסדרו את האדום, והאורחים נותרו ב-9 שחקנים, משם הם כבר לא הצליחו לחזור.

סביליה - לבנטה 1:1
לסביליה: אלבארו נגרדו (21), ללבנטה: ארונה קונה (28)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully