וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן טייו וטיאגו בהרכב ברצלונה לקלאסיקו

טייו יחליף את אלכסיס שלא כשיר לחלוטין. אלקנטרה במקום פברגאס, שיתחיל על הספסל. ריאל עם אותו הרכב כמו במינכן

כריסטיאן טייו במקום אלכסיס סאנצ'ס, טיאגו אלקנטרה על חשבון ססק פברגאס: אלו הם השינויים שיערוך פפ גווארדיולה בהרכב ברצלונה הערב נגד ריאל מדריד (21:00, ערוץ 5 ו-HD) לעומת ההרכב שפתח ביום רביעי בלונדון נגד צ'לסי - כך על פי הדיווחים האחרונים בספרד.


טייו יפתח בחלק הקדמי לצד אינייסטה ומסי, זאת לאור העובדה שאלכסיס סובל מפציעה והיה בספק למשחק. טיאגו ישחק במקום פברגאס משיקולים מקצועיים גרידא, זאת לאחר שהקשר שהגיע בקיץ מארסנל הציג יכולת ירודה בשבועות האחרונים. ג'רארד פיקה שחזר לאחרונה מפציעה, ימשיך לשבת על הספסל.

בריאל מדריד, חרף ההערכות שמוריניו יפתיע ויצוות את קאקה לצידו של מסוט אוזיל, המאמן הפורטוגלי בחר להמשיך עם אותו הרכב שפתח נגד באיירן מינכן, כלומר קאקה יתחיל על הספסל. גם פאביו קואנטראו ימשיך בהרכב למרות שהוא פתח בכל חמשת ההפסדים של הבלאנקוס העונה.

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, קרלס פויול, אדריאנו, סרג'יו בוסקטס, צ'אבי, טיאגו, אנדרס אינייסטה, כריסטיאן טייו, ליאונל מסי.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, פפה, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

בסוכנויות ההימורים מעריכים שמי שתנצח את המשחק תהיה ברצלונה. ההימור לניצחון של בארסה הוא 4/6. ההימור לניצחון של ריאל מדריד הוא 4/1. היחס להימור ששתי הקבוצות יכבשו הוא 4/7, דבר שקרה בששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully