וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מסי של הטריאתלון" ניצח בתחרות הגברים באילת

חאבייר גומז, שזכה לכינוי שבכותרת, החזיר לעצמו את התואר באליפות אירופה שמתקיימת באילת. רון דרמון סיים במקום ה-33

יח"צ - חד פעמי

צילום: באדיבות איגוד הטריאתלון הישראלי וקלאודיוס קומיוניקיישן


"מסי של הטריאתלון" כך הגדיר היום (שבת) אחד ממארגני אליפות אירופה בטריאתלון את חאבייר גומז הספרדי, שזכה היום באליפות. גומז החזיר לעצמו את התואר בו זכה מספר פעמים בעבר, לאחר שהצליח לשמור את עצמו בדבוקה המובילה במקצי האופניים ולא להתפתות לנסיונות הפריצה קדימה של מספר מתחרים. בריצה כבר ניכר היה הפער האיכותי הגדול של גומז שניצח את מתחריו, פתח פער מספר קילומטרים לסיום ושמר עליו עד לחציית הקו. במקום השני והשלישי סיימו הרוסים אלכסנדר ברוקנקוב ואיבן ואסילייב.

גומז אמר בסיום: "היתה תחרות קשוחה וקשה, בחום גבוה ורוח חזקה ומסלול קשה. היה קשה ולא פשוט אבל הרגשתי טוב לאורך כל הזמן. על האופניים הרגשתי בטוח והיתה לי אנרגיה לריצה. לא היתה ריצה מהירה, התנאים היו קשים לכולם, אבל הצלחתי לדחוף חזק ולפתוח פער די גדול. אני עייף אבל מאוד שמח".

לפני פרסום התוצאות הרשמיות והערעורים סיים רון דרמון הישראלי במקום ה- 33, אבל רק בעוד מספר שעות יתפרסמו על ידי איגוד הטריאתלון האירופי התוצאות הרשמיות. דרמון: "זו אליפות אירופה הראשונה שלי בעילית, התחרות עם התנאים הקשים ביותר שחוויתי עד היום. המטרה שלי היתה להתמודד עם טובי האתלטים ולסיים את הריצה בזמן סביר. מבחינתי השגתי את המטרה, אבל אני יודע שזו רק המטרה ויש לי עוד הרבה לאן התקדם וזו רק ההתחלה. להיות בין ה-35 הטובים באירופה זה טוב בתור התחלה בעילית, אבל השאיפה שלי היא המקום הראשון".

מוקדם יותר היום סיים אמיתי יונה הישראלי (שמחרתיים חוגג 18) במקום השביעי באליפות אירופה לנוער והיה הפתעת האליפות. זוהי התחרות החשובה הגדולה הראשונה של יונה, שאמר בסיום: "עמדתי בציפיות שלי מעצמי. ביציאה מהשחיה ותחילת רכיבת האופניים הייתי מרוחק קצת מהדבוקה והשקעתי הרבה כדי להיצמד ולהיכנס למרכז הרוכבים המובילים, זה לקח ממני הרבה והיה לי קשה להתאושש, גם בגלל החום. בריצה הלך לי טוב, באמת תחרות טובה בשבילי".
בתואר אלוף אירופה לנוער זכה מתיאס סטיינוואנדטלר מאיטליה, במקום השני זכה האיטלקי דילין סטאטף, ובמדליית הארד זכה הנורבגי כריסטיאן בלומנפלט.

סיכום היום הראשון באליפות אירופה

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully