וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פורטסמות וטל בן חיים ירדו לליגה השלישית

הבלם הפצוע לא שותף בהפסד 2:1 לדרבי קאונטי. פומפי מתרסקת. שער למשה אוחיון בשוויץ, גרנט ורוני לוי ניצחו

פחות מארבע שנים אחרי שהניפה את הגביע האנגלי עם שחקנים כמו לסאנה דיארה, סולי מונטארי, גלן ג'ונסון וניקו קרנצ'אר ועם הארי רדנאפ על הקווים, ירדה היום (שבת) פורטסמות לליגה השלישית באנגליה. הפסד 2:1 לדרבי קאונטי במחזור ה-45 והלפני אחרון שלח את פומפי לליג1, זאת אחרי שמוקדם יותר העונה הורדו ממאזנה 10 נקודות בגלל הליך הפירוק אליו נכנסה.

טל בן חיים, שסובל מפציעה, לא נכלל בסגל של פורטסמות, שנכנעה לשערים של ג'ייק בקסטון בדקה ה-41 וסטיב דייויס בדקה ה-78 (פנדל). לוק וארני השווה זמנית בדקה ה-74 ופומפי ירדה סופית בפראטון פארק שלה.

גיא אסולין לא נכלל בסגל של ברייטון שנפרדה מברימינגהאם ב-1:1 וגם דקל קינן לא היה בסגל בריסטול סיטי ב-0:2 שלה על בארנסלי.

*** בשוויץ: משה אוחיון נכנס בדקה ה-83 במקום ג'אמיר היקה וכבש בתוספת הזמן בניצחון לוצרן 1:3 על סרבט ז'נבה. זה השער השני של אוחיון בקבוצה מאז שהוא הגיע אליה בינואר האחרון. לוצרן במקום השני עם 46 נקודות אחרי 29 מחזורים.

*** בפולין: לירן כהן כבש, אבל פודסבקידז'ה שלו הפסידה 3:1 לויסלה קרקוב של מאור מליקסון בדרבי הישראלי של פולין. מליקסון שיחק 90 דקות והוחלף לפני הסיום על ידי קיו יאליינס. כהן נכנס כמחליף במדי הקבוצה הביתית בדקה ה-83 וכבש כעבור דקה. דודו ביטון (ויסלה) וליעד אלמליח (פודסבקידז'ה) לא נכללו בסגלי קבוצותיהם.

*** בסרביה: אברהם גרנט ופרטיזן בלגרד עשו עוד צעד בדרך לאליפות עם ניצחון 0:1 על סמדרבו בחוץ. רשידה איליץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-86 ופרטיזן פתחה פער זמני של 13 נקודות, כשעד לסיום העונה נותרו חמישה מחזורים. הכוכב האדום בלגרד צימקה את הפער בחזרה ל-10 נקודות לאחר שניצחה 0:1.

*** בקפריסין: אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי ניצחה את אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין ודדי בן דיין 1:2 בחוץ בפלייאוף העליון. מרקיניוס כבש בדקה ה-61 עבור אנורתוזיס, אלונפטיס השווה בדקה ה-84, אבל רונקאטו הבטיח ניצחון לאורחים שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. שפונגין הפצוע לא נכלל בסגל של אומוניה, בן דיין נכנס בדקה ה-66 במקומו של חרלמבוס קריאקו. בעקבות הניצחון אנורתוזיס חלפה על פני אומוניה ועלתה למקום השלישי, המוליך למוקדמות הליגה האירופית. אומוניה רק במקום הרביעי.

*** בבלגיה: רועי דיין פתח בהרכב, שיחק 73 דקות וכבש שער בניצחון 1:3 של בירסחוט על זולטה וורגם. דור מלול רשם 90 דקות במשחק. לירוי צעירי לא שותף בהפסד של מכלן 4:1 ללובן בפלייאוף האמצעי.

*** בגרמניה: קייזרסלאוטרן חוזרת לליגת המשנה אחרי שתי עונות בלבד בליגה הבכירה. אמנם לאוטרן ניצחה 1:2 את הרטה ברלין, אך גם הניצחון הראשון אחרי חצי שנה לא עזר לה כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה, מכיוון שקלן השיגה נקודה כשסיימה ב-1:1 מול שטוטגרט. לאוטרן אחרונה עם 23 נקודות, שבע פחות מקלן ומהמקום שמוביל למשחקי המבחן. איתי שכטר חזר לסגל, אך לא שותף.

*** בהולנד: גילי ורמוט רשם 67 דקות בהפסד דה חראפשחאפ 3:2 להראקלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully