וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את רפאל נדאל בגמר

המדורג מספר אחת בעולם חזר מפיגור מערכה ל-6:4, 3:6, 2:6 על ברדיך ויפגוש את השור ממאיורקה, שניצח 3:6, 4:6 את סימון

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך להרשים על החימר, בטורניר הראשון שלו השנה על המשטח החום. המדורג מספר אחת בעולם, שהתבשר לפני יומיים על מות סבו ומירר בבכי, הצליח לעלות היום (שבת) לגמר טורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו. נולה חזר מפיגור מערכה ל-6:4, 3:6, 2:6 על תומאס ברדיך הצ'כי המצוין (7) ורשם עליו את הניצחון ה-10 בקריירה ב-11 במפגשים. בגמר, עשוי דג'וקוביץ' לפגוש את אלוף שבע השנים האחרונות רפאל נדאל, שניצח 3:6, 4:6 את ז'יל סימון הצרפתי.

בפתיחת המשחק הצליחו שני הטניסאים לשמור על ההגשות שלהם, כשדווקא דג'וקוביץ' היא הראשון לשבור כדי לעלות ל-2:4. אך הצ'כי לא נבהל מזה והשיב בשתי שבירות ברציפות בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה. נולה פתח את המערכה השנייה נפלא ובזכות שבירה עלה כבר ל-0:3. ברדיך לא השיג שבירה משל עצמו וזה 3:6 במערכה השנייה. המדורג מספר אחת בעולם המשיך במומנטום ועם שתי שבירות פתח את המערכה השלישית ב-0:4. ברדיך עוד שמר על ההגשה שלו, אבל זה לא עזר לו ובסיום הוא מפסיד 4:6, 6:3, 6:2.

רפאל נדאל רשם את הניצחון ה-41! ברציפות שלו בנסיכות הקסומה, כשניצח 3:6, 4:6 את ז'יל סימון הצרפתי. שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם בשבעת המשחקונים הראשונים עד שנדאל הצליח להתעלות ושבר את סימון כדי לעלות ל-3:5. נדאל שמר על ההגשה שלו וזכה במערכה עם 3:6. שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם גם בשני המשחקונים הראשונים של המערכה השנייה עד שנדאל היה הראשון לשבור ולעלות ל-1:2. רפא שמר על יתרון השבירה שלו עד ליתרון 3:5, שם הצליח סימון שוב לשמור על ההגשה למרות משחקון ארוך ומייגע ולצמק ל-4:5. אך נדאל שמר על ההגשה שלו ועלה ל-4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully