וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הפסידה 29:26 לדיומידיס

הצהובים נראים בדרך לסוף המסע המופלא שלהם באירופה, אחרי שהפסידו במשחק הראשון בחצי גמר גביע האתגר

קבוצת הכדוריד של מכבי תל אביב הפסידה הערב 29:26 למוליכת הליגה היוונית, דיומידיס ארגוס, בחצי גמר גביע האתגר האירופי. משמעות התוצאה היא שלצהובים נותרו סיכויים קלושים לעלות לגמר היסטורי, מאחר ומשחק הגומלין בעוד שבוע יתקיים ביוון, ומכבי תצטרך לנצח שם בהפרש של ארבעה שערים ומעלה.

חמישה ימים אחרי שמכבי תל אביב הפסידה את התואר בגמר גביע המדינה, נראה שהיא בדרך לסיום העונה האירופית המופלאה שלה, אלא אם כן היא תפתיע בגדול במשחק הגומלין בשבוע הבא. במשחק שהתקיים הערב בבית מכבי בראשון לציון היוונים נראו חזקים יותר, לפחות בחלק ההגנתי, והצליחו לנטרל לגמרי את כוכב הצהובים איציק חליפי. מכבי תל אביב סבלה מכמות גבוהה מדי של איבודי כדור, ולמרות שהצליחה לייצר מומנטום או שניים לאורך המשחק, ואפילו לפתוח פער של שלושה שערים, חוסר הריכוז בהתקפה מנע ממנה לנסות וליהנות מערב של כדוריד ברמה גבוהה, ודווקא במשחק החשוב ביותר שלה העונה באירופה, היא סבלה מיכולת בינונית ומטה.

מהלך המשחק

אחרי 4:45 דקות ללא שערים במשחק שכללו שלוש הצלות של השוער הקפריסאי של היוונים, נובאק בוסקוביץ' נהנה ממסירה ארוכה לכל אורך המגרש כדי לכבוש את השער הראשון במשחק, שלאחריו הגיע עוד שער מהיר של עומר דבדה שהעלה את הצהובים ל-0:2. היוונים הגיבו בשני שערים משלהם ונהנו מהרחקה לשתי דקות של דבדה. השגיאות של מכבי תל אביב באו לידי ביטוי גם באיבודי כדור, מה שאיפשר ליוונים לבצע מהפך ולהוביל 3:4. נובאק בוסקוביץ' הצליח להחזיר את היתרון למכבי, אבל מצד שני פספס הזדמנות להגדיל אותו כשהחמיץ פעמיים מקו השש מול השוער של ארגוס, שהתגלה כשחקן הטוב ביותר על המגרש במחצית הראשונה. הכוכב הגדול של מכבי תל אביב, איציק חליפי, נשמר היטב ולא הצליח לכבוש אבל חבריו הצליחו לעשות את העבודה וחזרו להוביל, הפעם 7:9. ושוב, ההגנה של היוונים הייתה דומיננטית ויפשרה להם לחזור בדרך לשוויון 11:11 בהפסקה.

בתחילת המחצית השניה נראה היה שמכבי תל אביב התעוררה, כשהיא פתחה בריצת 1:4 ועלתה ליתרון 12:15, אבל לא הצליחה לשמור על המומנטום לאורך זמן, לאור העובדה שבקבוצה בנו על ניצחון בהפרש שערים גבוה. מהצד השני, היוונים שוב לא הרשו למכבי לברוח ואף עלו ליתרון 17:18. למרות שהיו להם הזדמנויות לחזור ולייצר שוב מומנטום, הצהובים עם הקפטן רנן לנדסמן שדווקא פתח את המחצית השניה טוב, המשיכו לאבד כדורים קריטיים, ולרדוף אחרי היוונים, ש-10 דקות לסיום עלו ליתרון 20:22. למרות שדקה לאחר מכן היוונים איבדו את אחד השחקנים שלהם לשתי דקות, מכבי תל אביב לא השכילה לנצל את זה והפיגור שלה רק גדל, הפעם ל-25:21 כשנותרו חמש דקות לסיום. אחרי ששחקניו של אבי רש לא הצליחו לעשות כלום כדי לצמק, בשניות האחרונות של המשחק נראה היה כאילו הם ויתרו עליו מוקדם מדי וזה עלה להם בשערים נוספים.

כבשו למכבי תל אביב: נובאק בוסקוביץ' 10, מילוש מיטרוביץ' 4, עומר דבדה, טל בכלר ורנן לנדסמן 3 כ"א, וורנר סטרידום, נמרוד כהן ואוריאן ליפץ 1 כ"א.

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "שיחקנו רע לכל אורך המשחק, בהתקפה ובהגנה. היו יותר מדי איבודים והחטאות כולל ממצבים של אחד על אחד. פספסנו יותר מדי ריבאונדים והזדמנויות, וזה מאכזב. למרות זאת, אני אופטימי מטבעי, ומדובר בהפרש שהוא בר מחיקה. בשמינית הגמר ניצחנו כאן בשער את דוקאס היוונית, ושם גברנו עליה והגענו עד לכאן. נבוא ליוון וננסה לעשות את המיטב".

אחרי הזכייה בגביע, הפועל ראשון לציון ניצחה גם בליגה

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully