וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את הניקס, עומרי כספי קלע שבע נקודות

הקאבס גברו על ניו יורק במשחק החזרה של סטודמאייר (15 נק') 90:98. הישראלי שיחק 31 דקות ותרם גם שישה ריבאונדים

חוסר היציבות המשווע של קליבלנד נמשך גם הלילה (בין שישי לשבת). הקאבס שנראו רע מאוד במשחקים האחרונים וספגו תבוסות משפילות במיוחד לדטרויט ופילדלפיה, גברו על הניקס 90:98 ושיפרו מעט את מאזנם העגום ל-41:21. זה היה משחק החזרה של אמארה סטודמאייר, שהחמיץ את 13 המשחקים האחרונים של ניו יורק.

עומרי כספי המשיך לפתוח על הספסל, וב-31 הדקות שבהן היה על הפרקט הוא תרם שבע נקודות בלבד, כשהוא קולע 2 מ-6 משתיים, 0 מ-1 משלוש ו-3 מ-4 מהעונשין. בנוסף תרם הישראלי גם שישה ריבאונדים ואיבד כדור אחד.

סטודמאייר שנעדר כאמור מאז ה-24 במרץ קלע 15 נקודות ולא הראה סימנים של פציעה. אלא שקליבלנד, שהשלימה הלילה ניצחון רביעי ב-19 המשחקים האחרונים שלה, הייתה טובה יותר. כרמלו אנתוני סיפק 12 נקודות, אבל הכוכב של הניקס ישב לאורך הרבע האחרון יחד עם טייסון צ'נדלר על הספסל.

סטודמאייר עצמו נקלע לבעיית עבירות בחמש הדקות הראשונות כשהוא קולע 5 מ-13 ב-29 דקות. הקבוצה שלו התעוררה רק בדקות האחרונות אחרי שהיא הצליחה להפוך פיגור של 19 לשמונה בלבד בזכות שתי זריקות מהקו של אמארה כשנותרו 2:33 דקות לסיום. לניקס הייתה עוד אפשרות להתקרב עוד יותר, אבל טוני דגלאס איבד כדור, ואר ג'יי סמית' ביצע עבירה על מני האריס תוך כדי החטאת שלשה. האריס קלע את שתי הזריקות לקליבלנד ודונאלד סלואן הגדיל ל-82:96.

את קלעי קליבלנד הובילו הלילה קיירי אירווינג (21 נקודות) והאריס (19 נקודות ו-12 ריבאונדים), כשסמרדו סמואלס סיים עם 15. בניקס, סטודמאייר קלע כאמור 15 כמו גם סטיב נובאק. כרמלו אנתוני ומייק ביבי קלעו 12 כל אחד.

צפו בתקציר

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully