וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-הפועל באר שבע: המארחת תרד סופית?

הפסד ישלח את הקבוצה מעיר היין לליגת המשנה. בבאר שבע עדיין לא רגועים: "שום דבר לא נגמר" (ש', 17:20, ספ '2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* באר שבע ניצחה העונה בראשון לציון אחרי תקופה ארוכה, מאז מרץ 2002, בה לא ניצחה שם. בשני המקרים האדומים ניצחו 0:1.

* חמש תוצאות תיקו בלבד רשמו הקבוצות ב-21 המפגשים האחרונים. ארבע פעמים זה קרה בראשון לציון.

* בסימן שמונה: באר שבע מגיעה אחרי ניצחון חוץ אחד בשמונת המשחקים האחרונים, מול מכבי פתח תקוה. בשלושת משחקי החוץ האחרונים היא ספגה שמונה שערים. בשלושת המשחקים שקדמו לניצחון על פתח תקוה, ניחשתם נכון, היא ספגה שמונה.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

"אם אנחנו לא מנצחים את באר שבע, נגמר הסיפור", אמר הבעלים רביב ספיר לוואלה! ספורט והיטיב להגדיר את מצבה של קבוצתו לקראת המשחק, שעלול להיות החותמת הסופית על ירידת הקבוצה, וזאת במקרה של הפסד ואפילו תוצאת תיקו. "אנחנו במצב אנוש. תיאורטית יש עוד סיכוי, אז ניאבק עד השנייה האחרונה. גם אם נרד, נעשה את זה בצורה מכובדת, כמו גברים. לא נרד כמו סמרטוטים, נשקיע בכל הכוח ולא נתבזה", הוסיף ספיר.

המאמן אייל לחמן, שבכל מקרה יישאר בעונה הבאה, גם במקרה של ירידה ללאומית, ייחסר את הבלם גל ספיר שחלה במחלת הנשיקה ועדיין לא ברור מתי ישוב לאימונים. מי שצפוי לפתוח בעמדת הבלם הוא דור הלוי, שהחלים לחלוטין מהפציעה שקירקעה אותו בשבועות האחרונים. בקישור צפוי לחמן לבצע שינוי, כאשר הילאל מוסא מועמד לפתוח לצידם של איתי אלקסלסי ואימורו לוקמן. אופציה נוספת היא שקובי מוסא יפתח בקישור וגיא אבנד יתופקד כמגן ימני. בחלק הקדמי יפתחו אסי בלדוט וצמד החלוצים גיאורגי אובסניקוב ודיוויד גומז ולחמן יצטרך את שלושתם בכושר שיא, במשחק ההזדמנות האחרונה בהחלט.

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע עדיין לא חוגגים את ההישארות בליגה, אבל ניצחון מחר ומעידה של מכבי פתח תקוה בדרבי יפתחו את ההכנות לעונה הבאה. עוד בחודש ינואר צפו במועדון כי לוי לא יישאר עונה נוספת, וברקת תפנה למאמן אחר. כעת, של הבעלים, יש כבר שלושה מאמנים - מוטי איווניר ואלישע לוי הצטרפו לאלי כהן. אם מאמן חיפה יחליט לאמן בחו"ל, ברקת אמורה לבחור אחד מבין שני המועמדים האחרים. יחד עם זאת, במועדון כבר הבהירו כי עד שלא תובטח ההישארות, לא יפנו למאמן אחר. לקראת המשחק מחר אמר שחקן בקבוצה: "אסור לחשוב על העובדה שהגדלנו הפער. מכבי פתח תקוה יכולה לנצח את כל המשחקים עד סוף העונה. נהיה חייבים לעשות את העובדה ולנצח את שני המשחקים הקרובים". גיא לוי הבהיר לשחקנים: "ראשון לציון נלחמת על ההישארות. הם לא יוותרו לנו".

במועדון מצפים ל-2,700 אוהדים בראשון לציון, משום שזו כמות הכרטיסים שהוקצתה להם וכבר אזלה עוד בשבוע שעבר. לוי לא מתכנן שינויים גדולים השוואה להרכב שניצח במשחק העונה של התחתית את מכבי פתח תקוה, אולי פרט לאחד – אביתר אילוז שחוזר מהרחקה צפוי לפתוח במקום ריאן אדלי. פטר גרביץ' אמור לחזור לסגל. ברקת המשיכה להבהיר לשחקנים גם השבוע: "שום דבר לא נגמר. תמשיכו באותה מחויבות כדי לנצח את המשחק הבא".

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: דיוויד גומז

החלוץ שהצטיין במדי הקבוצה בעונה שעברה בלאומית, מתקשה העונה לשחזר את אותה תפוקה גם בליגת העל. יחד עם זאת, גומז הוא אחד השחקנים הכי אהובים על המאמן לחמן, שנותן לו אשראי ללא סוף. בראשל"צ מאמינים עדין שאפשר לעשות את הבלתי יאומן ולשרוד בליגה, בשביל זה הם יצטרכו לקבל מגומז שערים, כבר מחר בקרב נגד באר שבע.

הפועל באר שבע: יוסי שבחון

בפעם הראשונה מאז עזב את הפועל תל אביב, נראה ששבחון באמת מצא מקום שיוכל להתפתח בו בעתיד. בהתחלה הוא נראה כבוי, לא מתחבר לאוהדים ולמועדון, אבל אז הגיעה הפריחה אצל גיא לוי בעזרת חופש בחלק הקדמי ואיתה גם שמחת החיים. השער נגד מכבי פתח תקוה היה חשוב, אבל ניצחון בראשון לציון יהיה בלתי נשכח, ואולי גם יסדר לו יופי של חוזה לקראת העונה הבאה. נחכה ונראה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא (גיא אבנד), סטפן דיאק, דור הלוי, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, הילאל מוסא, אסי בלדוט, גיאורגי אובסניקוב, דיוויד גומז.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע, יוסי שבחון, דובב גבאי; עידו אקסברד.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully