וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל השתלטה על המקום הרביעי

המגפאייז דרסו את סטוק 0:3, חלפו על פני טוטנהאם האומללה שנכנעה 1:0 לק.פ.ר והתרחקו מצ'לסי, שסיימה ב-0:0 עם ארסנל

שבעה משחקים ייערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-35 של הפרמיירליג, ומשום שצמד המוליכות ונציגות העיר מנצ'סטר ישחקו רק ביום ראשון, מרבית העיניים הופנו אל עבר הדרבי הלונדוני המסקרן בין ארסנל וצ'לסי, אלא שהוא הסתיים ב-0:0 בלבד. ניוקאסל, שחולמת על כרטיס לליגת האלופות, הביסה את סטוק 0:3 ועלתה למקום הרביעי על חשבון טוטנהאם, שהפסדיה 1:0 לק.פ.ר.

ארסנל - צ'לסי 0:0

דרבי הליגה השני העונה בין ארסנל לצ'לסי הסתיים בקול ענות חלושה, שלא הזכיר במאום את ה-3:5 לתותחנים בסיבוב הראשון. בתום 90 הדקות באצטדיון האמירויות ארסנל עדיין מבוססת במקום השלישי, בעוד צ'לסי לא הצליחה להתקדם מהמקום השישי וכרגע היא מחוץ לתמונת ליגת האלופות, אלא אם תזכה במפעל כמובן. יוסי בניון לא היה רשאי לשחק מול הקבוצה ממנה הוא מושאל.

ארסנל נכנסה ראשונה למשחק, תקפה יותר ורובין ואן פרסי אף בעט לקורה בדקה ה-14 אחרי כדור חופשי. בהמשך צ'לסי התחילה לצאת קדימה, המשחק התאזן, אבל התותחנים המשיכו להיות מסוכנים יותר. בדקה ה-42 לורן קוסיילני נגח למשקוף אחרי הגבהה של ואן פרסי וכעבור שתי דקות ההולנדי קיבל כדור בתוך הרחבה מול פטר צ'ך, אבל בעט מזווית מעט אלכסונית למרכז השער והצ'כי הדף. 0:0 בתום 45 דקות.

המחצית השנייה הייתה פחות טובה והקבוצות התקשו להגיע להזדמנויות. ואן פרסי אמנם הגיע לשתי הזדמנויות לא רעות לקראת הסיום, אבל שוב לא היה מדויק ובסיום תיקו ללא שערים. הבלוז עדיין לא ניצחו דרבי בליגה העונה. אולי נגד ק.פ.ר בשבוע הבא זה יעבוד להם יותר טוב.

ניוקאסל - סטוק 0:3

ניוקאסל השיגה ניצחון שישי ברציפות ועלתה למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. איזו סנסציה. המגפאייז כבשו את הראשון בדקה ה-14. חאתם בן ארפה היתל במגן יריב באגף, מצא את הראש של פאפיס סיסה שנגח למשקוף, ויוהאן קבאי הגיע ראשון לריבאונד ונגח מתוך רחבת החמש פנימה. ארבע דקות חלפו וזה כבר 0:2. הפעם קבאי היה האדריכל שמצא בכדור עומק נפלא את סיסה והסנגלי הבינלאומי כבש את השער ה-11 שלו ב-10 משחקים. ניוקאסל לא הפסיקה ללחוץ על השער של אסמיר בגוביץ' גם במחצית השנייה ובדקה ה-57 קבאי כבש את השני שלו ואת השלישי של הקבוצה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה.


קווינס פארק ריינג'רס - טוטנהאם 0:1

אם התיקו המאופס מול סנדרלנד לפני שבוע וחצי לא הספיק, שבו התרנגולים ואכזבו במחזור הליגה האחרון עם הפסד ביתי כואב במיוחד לנוריץ', ומיד לאחר מכן הושפלו 5:1 על ידי צ'לסי בחצי גמר הגביע האנגלי. היום ההתרסקות נמשכה עם הפסד בדרבי. עאדל טאארבט כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה חופשית בדקה ה-24 והורחק 12 דקות לסיום.

משחקים נוספים

אסטון וילה - סנדרלנד 0:0

בולטון - סוונסי 1:1
לבולטון: כריס איגלס (14). לסוונסי: סקוט סינקלייר (6).


בלקבורן - נוריץ' 0:2
לבלקבורן: מאורו פורמיקה (41), דייויד הוילט (49)

פולהאם - וויגאן 1:2
לפולהאם: פאבל פוגרבניאק (58), פיליפ סנדרוס (89). לוויגאן: אמרסון בויסה (57).



כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully