וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מ.ס. אשדוד: "רוצים להחזיר את הכבוד"

אחרי ההשפלה בסכנין, רוצ'ט והאלופה רוצים להילחם (ש', 18:30, אין שידור). אפה אמברוז יפתח כבלם אצל האורחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד לא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* אשדוד לא כבשה בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה ובגביע הטוטו. במשחקים אלה, ניצחה קרית שמונה שלוש פעמים (פעמיים 0:3 ופעם אחת 0:1). שני משחקים נוספים הסתיימו בתיקו 0:0.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקבוצה מגיעה למשחק כשאין לה על מה לשחק, אבל אצל האלופה בהחלט רוצים וחייבים למחוק את הרושם שהותירו במחזור האחרון, אז הובסו כזכור 5:0 על ידי בני סכנין. בקרית שמונה רוצים לסיים את העונה בחיוך והדרך לשם מתחילה מחר. המאמן רן בן שמעון בחר שלא לתרגל הרכב והודיע לשחקניו כי מי שהיה טוב באימונים האחרונים יזכה לקרדיט. בכל זאת, נדמה כי בן שמעון יאפשר למספר צעירים להוכיח את עצמם.

למרות שחגיגות האליפות תמו, בקבוצה מצפים מהקהל להמשיך להגיע ולתמוך בשחקנים וכרטיסים יעלו עשרה שקלים בלבד. הקפטן אדריאן רוצ'ט אמר: "נכון שהאליפות כבר ביד אבל יש לנו צורך להמשיך להילחם, בעיקר לשחק על הכבוד שלנו שקצת דרכו עליו בזמן האחרון כשחקנים וקבוצה. גם לאשדוד יש את המטרות שלה, להכין את הקבוצה לחצי הגמר הגביע וגם לשחק על הכבוד שלהם. לפעמים אובר מוטיבציה דווקא פוגעת וגורמת לדברים ללכת לא טוב, אנחנו באים עם המתח הנכון והדרוש למשחק ואני מאמין שיהיה בסדר". שחקן אחר הוסיף: "זה משחק מאד חשוב לקריית שמונה במיוחד אחרי מה שעברנו, אחרי שבועיים כאלה אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח ולהיראות טוב. בוא לא נשכח שקרית שמונה אלופת המדינה".

מ.ס. אשדוד:

בניגוד לשבוע שעבר, הפעם החליטו באשדוד שלא לצאת צפונה כבר בשישי והקבוצה תעשה את דרכה לקרית שמונה רק בשבת בבוקר. השחקנים יקבלו מנוחה של מספר שעות בבית מלון בסמוך לקרית שמונה וממנו יגיעו לאיצטדיון. באשדוד מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד האלופה, כחלק מההכנות האחרונות לקראת חצי גמר גביע המדינה, נגד מכבי חיפה ביום רביעי. באשדוד עמלים בשבועות האחרונים על נושא הבאת קהל למעמד חצי הגמר באצטדיון רמת גן וכבר החלו מזמן במכירת כרטיסים מוקדמת. האשדודים רוצים להגיע במומנטום חיובי ועל הדרך גם לשפר כמובן עמדות בתוך הפלייאוף העליון, בקרב הצמוד על כרטיס לאירופה.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את המגן עופר ורטה, שהורחק במשחק נגד מכבי תל אביב לפני שבועיים ואת הבלם ישראל ראש שיעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. אפה אמברוז יתופקד כבלם במקומו של ראש, כאשר חאתם עבד אל חמיד אמור לפתוח בעמדת המגן הימני. בן בוטבול הצעיר צפוי לפתוח יחד עם ניר ביטון בקישור האחורי, כאשר אמיר לביא או תמיר כחלון ישלימו את חוליית הקישור.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן

אם אכן יקבל בשנית את הקרדיט בהרכב, השוער שספג במחזור האחרון חמישה שערים יצטרך להוכיח שהמשחק מול סכנין היה מעידה חד פעמית ולהגיע למשחק הזה בניסיון להקרין שקט וביטחון על חוליית ההגנה של הקבוצה

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר לקח בשתי ידיים את הצ'אנס שנתן לו יוסי מזרחי ואין ספק שהוא אחד המצטיינים העונה של אשדוד. מחר יפגוש מרציאנו את חלוצי קרית שמונה, שספגה חמישייה במחזור הקודם נגד סכנין, ותנסה להוכיח שהיא רוצה לסיים את עונת האליפות בגאווה ובצורה ספורטיבית. בהחלט ייתכן שקרית שמונה תנסה להוציא על אשדוד את כל התסכול והבושה מהחמישייה המחפירה נגד סכנין ולכן יצטרך מרציאנו להיות במיטבו מול התקפת האלופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה (בן והבה), ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', (עדי אלישע), רביד גזל, אדריאן רוצ'ט (רועי זכרי), דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (אחמד עאבד).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, אפה אמברוז, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, תמיר כחלון (אמיר לביא), דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully