וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טועמה צפוי לפתוח, תמוז יחזור לסגל

לצד החיסורים הרבים, ניצן שירזי יקבל את החלוץ השב מפציעה. שחקן לקראת סכנין: "המקום השני - הדבר הכי מותח בליגה"

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף בהכנה למשחק מול בני סכנין ביום שבת. המאמן ניצן שירזי נמצא בבעיה רצינית לקראת המפגש, זאת לאור מחסור בשחקנים. אל רשימת הנעדרים של הקבוצה הצטרפו גם רועי גורדנה, שירצה עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים ויגאל אנטבי, שלא כשיר לשבת.

אחרי שאתמול תרגל שירזי את מהראן לאלה בכנף השמאלית, שינה היום המאמן את ההרכב והוא צפוי לפתוח עם סלים טועמה במקומו של גורדנה. המשמעות היא שטועמה ישחק מתחת לעומר דמארי, כאשר נוסא איגייבור יעבור לקישור האחורי לצידו של שי אבוטבול. מירקו אורמוש שנעדר מול בני יהודה, ישוב להרכב ויפתח באגף הימני ואילו אלרואי כהן, שנטש היום את האימון בגלל כאבים בשריר האחורי, אמור לפתוח בצד שמאל, זאת אם יהיה כשיר. כרגע נראה כי כהן אמור לשחק, אך לאחר האימון המסכם מחר תתקבל תשובה ודאית. את מקומו של אנטבי יתפוס גל שיש שהחליפו במהלך המשחק הקודם.

לעומת כל הפצועים והחסרים, טוטו תמוז, אמור לשוב לסגל ולקבל דקות ראשונות. לקראת סכנין אמר היום אחד השחקנים: "התמודדות על המקום השני היא הדבר הכי מותח בליגה עכשיו. כל הקבוצות מאוד קרובות וכל הפסד יכול לגמור את הסיפור בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully