וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: המאמן ניצן שירזי חתם לשנתיים נוספות

אלי טביב חתם עם המאמן: "מתכנן את השנה הבאה". מקורביו: הוא רוצה למכור. מנויי 4-5 יקבלו כרטיסים ליציעים אחרים

לאחר הסיכום בעל פה, הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) שהקבוצה חתמה על חוזה לשנתיים נוספות עם המאמן ניצן שירזי. מהפועל תל אביב נמסר כי "היום נחתם ההסכם בין אלי טביב לניצן שירזי לשנתיים נוספות כמאמן הפועל תל אביב. החוזה יופקד בבקרה התקציבית".

טביב אמר כי "אני מאוד מרוצה מתפקודו המקצועי של שירזי. אני נמצא בהפועל בכדי להישאר ומתכנן את העונה הבאה. בזמן הקרוב אגיע יחד עם שירזי לסיכומים גם עם שאר הצוות המקצועי של המועדון".

מנגד, למרות חתימתו של שירזי, מקורבים לקבוצה עדיין טוענים בתוקף כי טביב, שאמור לטוס לאירופה השבוע, מעוניין למכור את הקבוצה, אך המחיר שדורש גבוה מאוד ואם לא יתגמש ספק אם ימצא קונים להפועל.

בכל אופן, בהפועל כבר עובדים על העונה הבאה. יעקב הלל אמור לצאת השבוע לאוסטריה ולגרמניה במטרה לסגור מחנה אימונים לקיץ הקרוב. שירזי עצמו נמצא בבעיה, זאת מכיוון שטביב לא מעוניין להשקיע כספים גדולים בקניית שחקנים והמועמדים הרציינים של המאמן, כמו חן עזרא, תומר סוויסה ודן אייבנדר, אמורים לעלות כל אחד יותר ממליון שקלים.

מלבד זאת, על פי דיווח בתקשורת הדרום אפריקאית, בלם הקבוצה, ביוואן פרנסמן, אמור להצטרף לקבוצת סופר ספורט בעונה הבאה. הבלם, שרק לאחרונה חזר מפציעה, לא היה בורג משמעותי העונה במדי הפועל ולא נמצא בתכניות לעונה הבאה. ללא הדרום אפריקאי וללא מרקו שולר שאמור לעזוב אף הוא בקיץ, יצטרך שירזי להחתים לפחות שני בלמים חדשים, כשגם הקפטן וואליד באדיר עדיין מתלבט אם להמשיך בעונה הבאה או לפרוש.

הקבוצה מסרה היום: "בעקבות אירועי הדרבי, החליטה ההתאחדות במסגרת העונשים שהטילה על הקבוצה, לסגור עד סוף העונה את שערים 4 ו-5 לכניסת אוהדים. הנהלת הפועל תל אביב החליטה, שעל מנת שאוהדי אותם שערים המחזיקים במנויים לא ייפגעו, הם יפוזרו בשערים 8, 9, 12 ו-13. אופן המרת כרטיסי המנוי ייעשה בימים רביעי, חמישי ושישי, בין השעות 10:00 ל-19:00 בקופות 4 ו-5 באצטדיון בלומפילד. המרת הכרטיסים תעשה על בסיס מקום פנוי ולא תותר המרה ביום המשחק".

עומר עצמוני, מנכ"ל האדומים, אמר: "מדובר בצעד בו נוקטת הקבוצה למען האוהדים. ברור לנו שאותה קבוצה שאחראית לאירועים האלימים שהתרחשו בדרבי, לא מייצגת את כלל האוהדים המאכלסים את שערי 4 ו-5, עבורם היה חשוב לנו למצוא פתרון. בשבועות הקרובים צפויים לקבוצה משחקים חשובים ואנחנו קוראים לכל האוהדים להגיע ולעודד את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully