וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אני מרגיש רפיון. אתם זחוחים מדי"

19.4.2012 / 19:53

אלי כהן לא אהב את הגישה של שחקניו באימון ואמר להם: "פתאום כל אחד רץ לבד. תישארו ביחד, קחו דוגמה מדריו פרננדס"

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן מנסה לשמור על מתח בריא במועדון. את אימון הערב (חמישי) בטדי הפסיק המאמן מספר פעמים ואף אמר לשחקנים בסיומו: "אני מרגיש רפיון, אתם זחוחים מהניצחונות האחרונים וזה לא צריך להיות ככה. פתאום אין סדר, כל אחד לוקח כדור ורץ לבד וזה בדיוק מה שהפסקנו לעשות בחודשיים האלה. אני רוצה שאתם תישארו ביחד כמו בהתחלה. רמת השרון קבוצה מסוכנת ואם לא נבוא מוכנים נשלם על זה. קחו דוגמה מדריו פרננדס שבכל אימון בא ונותן את כל מה שיש לו כמו מקצוען".

כהן גם התייחס להחמצות הקבוצה נגד הפועל עכו ואמר: "בפעם הבאה נשלם על זה. אי אפשר להגיע ל-21 מצבים ולהבקיע רק אחד. אתם צריכים להיות יותר מרוכזים ומפוקסים כי אנחנו עובדים קשה בשביל להגיע למצבים האלה ואנחנו יכולים לירות לעצמנו ברגל עם ההחטאות האלה".

עמית בן שושן נפצע בקרסול באימון ונטש אותו, אך ההערכה היא כי יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. סטיבן כהן צפוי לשוב להרכב. כ-3,000 כרטיסים הופצו עבור אוהדי בית"ר לקראת ביקורה הראשון באצטדיון גרונדמן, שזה למעשה כמעט כל היציע המערבי באצטדיון שמכיל כ-3,600 מקומות. במשטרה לוקחים בחשבון כי ייתכן וכל הכרטיסים יימכרו ואוהדים יישארו בחוץ, ולכן מתכננים איזור חיץ בין הקופות לבית שערי הכניסה לאצטדיון עבור אוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully