וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן ואן פרסי

17.4.2012 / 7:00

אלי כהן ערך עבור ערן לוי קלטת עם ביצועיו של חלוץ ארסנל בשפיץ. לוי: "אני לומד מזה". פאסוס לא צפוי לשחק עוד העונה

ערן לוי מקבל הרבה אהבה בבית"ר ירושלים. המאמן אלי כהן, שבתחילה לא היה מרוצה ממצבו הפיזי של לוי והירבה להעיר לו החל גם הוא להחמיא לחלוץ בכל הזדמנות ולחפש דרכים לעזור לו להשתפר. לאחרונה מצא כהן דרך מקורית: הוא ערך דיסק של חלוץ ארסנל רובין ואן פרסי שעשה הסבה לשחק בעמדת חלוץ המטרה בחלק לא קטן מהמשחקים והסביר ללוי כי יש לו יתרונות על שחקני הגנה ישראלים בדומה לאלה של ואן פרסי באנגליה.

"אני חושב שערן יכול להיות יותר משמעותי בליגה הזאת כחלוץ מטרה עם היתרונות שלו", אמר לוי. "בקלטת הראיתי לו את השינויים שעשה ואן פרסי שהוא משחק בשפיץ. כמו שהוא שומר על הכדור לערן לוי יש את יתרון הפיזיות על הבלמים כאן בשמירה על הכדור, לשחק בשפיץ זה נותן לך יתרון לעשות סיבוב מהיר על שחקן ולהגיע למצבים וכמובן יכולת הבעיטה שזה היתרון הכי גדול של ערן. תוסיף לזה את היתרון של לברוח מהבלם ולבוא אחורה כמו שערן עשה אתמול והעמיד 4-5 פעמים שחקנים מול שוער ותראה עד כמה דברים שואן פרסי עושה שם ערן לוי יכול לנצל את היתרונות שלו לעשות כאן".

לוי עצמו אמר: "אני שמח ללמוד מכל דבר. יש לי את הדברים שלי ותמיד טוב לראות את הטובים ביותר ולהשתפר. התנועה שלו לאיזורים מתים לתת כדור לגול או לאיזורים מסוכנים לאיים על השער זה דברים שאפשר רק ללמוד מהם. הוא חתיכת שחקן ואם ללמוד אז רק מהטובים ביותר, לא?".

בעניין אחר: לאונרדו פאסוס חזר השבוע לאימוני הקבוצה לאחר שנקנס ב-12 אלף שקל אך כמו שנראים הדברים כרגע אינו צפוי לשחק יותר מדי העונה, גם בעקבות העובדה שיצטרך לחזור לכושר לאחר ההשעיה. השחקן הוחזר לאימונים לאחר ההשעייה והקנס מתוך מטרה למכור אותו בתום העונה אך מבחינת אלי כהן אם לא יחול שינוי קיצוני הוא אינו בתכניות לעונה הבאה.

ערן לוי מוכן לוותר על כסף כדי להישאר בבית"ר

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully