וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "רוצה להישאר בבית"ר גם אם אוותר על כסף"

16.4.2012 / 7:17

ערן לוי מצא בית בבית"ר ירושלים ורוצה להישאר בשנים הבאות. אלי כהן על ההחמצות: "שחקנים לא רגילים להגיע למצבים האלה". פאסוס נקנס ויחזור לאימונים

ספורט 5

בבית"ר ירושלים לא רוצים שהעונה תיגמר. ניצחון שישי ברציפות לאלי כהן וחניכיו, 0:1 על הפועל עכו, גרם לאווירה חגיגית סביב חדר ההלבשה של הקבוצה. עוד לפני המשחק הזהיר אלי כהן את השחקנים ואמר להם כי "אוי ואבוי למי שיוריד רגל מהגז. קודם כל כי אנחנו בית"ר ירושלים עם הסמל על החולצה ובכל משחק צריכים לתת את הכל, וגם צריך לזכור שעד לתום העונה קבוצות נלחמות על הירידה ואנחנו ניתן הכל עד הרגע האחרון. מי שלא מתאים לא או לא מרגיש שהוא יכול ניתן לו לנוח, ישחקו רק כאלה שבאים לתת הכל".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבי ריקן (שני משמאל), ערן לוי, שי חדד, עמית בן שושן. מגד גוזני
משהו פה השתנה. ערן לוי והחברים חוגגים שער/מגד גוזני

מי שהרגיש אתמול כמו חתן השמחה היה ערן לוי, שאמר:"אני עדיין לא אגיד שנשארנו בליגה. היה משחק טוב והתחושה טובה. יש משחקים בכדורגל שהכדור לא נכנס ואני שמח שניצחנו, כי יש בכדורגל מצבים שגם מפסידים משחקים כאלה. הקהל הזה מכניס אותי לטירוף. אני מאוד אוהב להיות כאן, מאוד נקשרתי ואני מקווה שזה שידוך לתקופה ארוכה".

על העובדה כי הוא מתגבר על הסטיגמות: "זה משהו שאוכל אותי כי אנשים שלא מכירים אותי מלכלכים ואומרים דברים כל כך לא נכונים. אני באמת ילד טוב ובסך הכל רוצה לשחק כדורגל ולהצליח. שהגעתי לכאן דיברו על הנזק שאני אעשה בחדר ההלבשה וכל מיני שטויות, ואולי הגיע הזמן שאנשים שאמרו את זה יידעו לאכול את הכובע".

בנוגע לעונה הבאה אמר לוי: "אני עדיין לא יודע מה יקרה. ברור שמבחינתי הרצון הוא להמשיך כאן. לא יהיה מצב שבית"ר ירושלים תרצה את ערן לוי והוא לא ימשיך כאן גם אם זה אומר שאצטרך לוותר על כסף. עשיתי את זה השנה ובשביל להישאר בבית"ר גם בשנים הבאות אהיה מוכן לעשות זאת, אני רוצה להישאר כאן בשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"חייבים כבר להכין את העונה הבאה". כהן/ברני ארדוב

אלי כהן: "חבל שלא יודעים מה יהיה בבית"ר בעונה הבאה"

מאמן הקבוצה אלי כהן הוסיף: "אנחנו ממשיכים לתת הצגות והקהל נהנה וזה הכי חשוב מבחינתנו. גם היום היו חסרים לנו שחקנים ושוב כל שחקן שנכנס למשבצת עשה את שלו. נשארנו בליגה אבל אנחנו צריכים לנצח עד הסוף. אני מחנך את השחקנים שלי לשחק ולנצח כל משחק. אני מבטיח לכולם שנתאמץ עד הרגע האחרון".

כהן התייחס להחמצות של הקבוצה ואמר: "נזכרתי שכאשר הגעתי לכאן רק חשבנו איך להגיע למצבים, מי האמין שנדבר על מה לעשות עם החמצות? הגענו פה למצבים של אחד על אחד מול השוער ואי אפשר להחמיץ ככה. השחקנים אולי לא רגילים להגיע למצבים האלה. אני מקווה שזה לא יקרה לנו יותר כי אפשר לשלם על זה מחיר".

על עתידו במועדון אמר: "אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, יש אי ודאות. אנחנו יודעים שלא יודעים מי יהיה הבעלים. מגיע לבחורים שיחתימו אותם, כי הם העוגן של הקבוצה ומגיע להם להיות פה בשנה הבאה. אם היו שואלים אותי הייתי ממליץ לבעל הבית שאם הוא רוצה להעביר את הקבוצה, שיעשה את זה מהר כדי שיכינו תוכנית לעונה הבאה. צריך להכין תקציב עתידי ולפחות שיהיה גורם שייתן כסף וישמור על הבסיס המצוין של השחקנים שיש כאן עכשיו".

על 3 הנקודות שהוחזרו למכבי פ"ת ענה כהן: "אני לא רוצה להתייחס לעונש. אני לא יודע איך להתייחס לזה ומעדיף שלא לדבר על זה". כהן ואנשי בית"ר סירבו להתייחס באופן רשמי לנושא העונש אך שלא לציטוט אמרו אנשים ושחקנים בבית"ר כי מדובר ב"שערוריה. אין שום סיבה שאיציק קורנפיין ייצא להגן ולעזור עכשיו לאחרים כאשר הוא עמד לבד והתחנן כנגד העוול שעושים לבית"ר ואף אחד לא פצה פה. אם לבית"ר היו 32 נקודות ולא 43 החלטה שכזאת לא הייתה עוברת בשלום ומה שהיה לאחר העונש הקודם שספגה הקבוצה היה משחק ילדים לעומת המהומה שהתרחשה כאן".

ליאונרדו פאסוס צפוי לחזור היום לאימוני הקבוצה לאחר השעייה של יותר משבועיים. פאסוס נקנס ב-12 אלף שקל ועוד 20 אלף שקל על תנאי בשל התנהגות בלתי הולמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully