וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול נפרד משאלקה, הכדורגל האירופי אומר תודה

החלוץ יסיים את התקופה באירופה וצפוי לחתום בקטאר. שאלקה תפריש את חולצה מספר 7. סאנצ'ס: "כמו תמיד, הוא בחר נכון"

הכדורגל האירופי התעורר היום (חמישי) למציאות חדשה, לאחר ששאלקה הודיעה רשמית על עזיבתו של ראול בתום העונה. החלוץ הספרדי האגדי ערך בצהריים מסיבת עיתונאים מרגשת והבהיר כי לא ישחק עוד באירופה. בספרד טוענים כי ראול בן ה-34 כבר סגר את תנאיו באל אהלי הקטארית וימשיך את הקריירה במפרץ הפרסי. שאלקה הציעה לראול חוזה לעונה אחת בלבד ודרשה כי יפחית את שכרו משבעה מיליון יורו לעונה לארבעה בלבד, אך כאמור נתקלה בסירוב.

"הגעתי להחלטה סופית, העתיד שלי כבר לא באירופה", הבהיר ראול. "אני רוצה להודות למועדון ולאנשים על הסבלנות שגילו כלפיי. אני מקווה שעשיתי את הצעד הנכון מבחינתי. יש לי את היכולת להמשיך ולשחק בליגה אירופית בכירה, אבל המרכיב החשוב בהחלטה שלי הייתה המשפחה. אני רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתי ולכן אשחק בליגה שתאפשר לי זאת. שאלקה תמיד תהיה חלק מחיי".

ראול שחקן שאלקה. GettyImages
אומר שלום. ראול/GettyImages

גם בשאלקה התרגשו והודיעו מיד כי יפרישו את החולצה מספר 7, אותה לבש ראול בשנתיים שלו בקבוצה מאז הגיע מריאל מדריד ואיתה כבש 39 שערים בכל המסגרות. כך החולצה תישאר מזוהה עימו ואף אחד אחר לא ילבש אותה. כמו כן, במועדון יערכו לכבודו משחק פרידה ב-2013 ואף שוקלים לצרפו להיכל התהילה, שכלל עד כה רק שחקנים גרמנים.

קלמנס טוניס, יו"ר שאלקה, הודה לראול על "שנתיים מבריקות. אנחנו מקבלים את ההחלטה, למרות שהיא קשה מאוד מבחינתנו. הדלת שלנו תמיד תהיה פתוחה בפניו".

הוגו סאנצ'ס, אחד מגדולי שחקני ריאל מדריד בעבר, התייחס להחלטתו של הסמל ואמר: "אני חושב שראול בחר נכון, הוא תמיד עושה הכל נכון. גם על המגרש הוא עשה כל מה שרצה ובצורה נהדרת. עכשיו הוא יכתוב פרק חדש באגדה".

חוליו סלינאס, חלוצה של ברצלונה לשעבר, הוסיף: "גם אם אי אפשר להגיד שראול הוא החלוץ הגדול בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי, הוא בכל מקרה בין הטובים ביותר. הוא עשה דברים יפים בגרמניה ולקח החלטה נכונה כשבחר לשנות אווירה".

ראול הוא כמובן אחד מגדולי הכדורגלנים בשני העשורים האחרונים. הוא זכה בשש אליפויות ספרד עם ריאל מדריד והניף איתה את גביע ליגת האלופות שלוש פעמים, נבחר לשחקן השנה הספרדי חמש פעמים, מוליך את טבלת כובשי השערים של ריאל מדריד ומוביל את טבלת המבקיעים בליגת האלופות בכל הזמנים. כל אלו מתווספים לכמות גדולה מאוד של תארים אישיים וקבוצתיים.

ראול גונזאלס שחקן ריאל מדריד. Martin Rose, GettyImages
בניגוד לריאל מדריד, בשאלקה לא ישתמשו עוד בחולצה מספר 7. ראול בימיו במדי הבלאנקוס/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully