וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב בספק למשחק העונה בבלגיה

קשר ברוז' מתאושש מפציעה ולא ברור אם ישחק נגד אנדרלכט בראשון. עוד בסופ"ש: טל בן חיים ואיתי שכטר עלולים לרדת

יום שישי - 20.4

* 21:30: את סוף השבוע הישראלי באירופה יפתח אבירם ברוכיאן, שיפגוש יחד עם פולוניה ורשה למשחק צמרת בפולין את רוך חוז'וב.

יום שבת - 21.4

* 13:15: וולגה תארח את טום טומסק במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הרוסית. דני בונדר ישוב לסגל המארחת?

* 14:45: אחרי ההפסד לוויגאן, ארסנל שוב תעלה על כר הדשא באצטדיון הביתי, הפעם לדרבי מסקרן מול צ'לסי המדורגת שישית בטבלת הפרמיירליג. יוסי בניון, המושאל מצ'לסי לארסנל, לא יוכל להשתתף במשחק בגלל חוקי ההשאלה באנגליה.

* 16:30: איתי שכטר וקייזרסלאוטרן צפויים להיפרד מהבונדסליגה באופן רשמי, כשיארחו את הרטה ברלין הלפני אחרונה בידיעה שרק ניצחון בצירוף הפסד של קלן ימנע מהם את הירידה שני מחזורים לסיום העונה. במקביל, נירנברג של אלמוג כהן תארח את המבורג.

* 17:00: פורטסמות של טל בן חיים חייבת לנצח את דרבי קאונטי כדי להשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגת המשנה באנגליה. במקביל, בריסטול סיטי של דקל קינן צריכה ניצחון על בארנסלי כדי להבטיח הישארות ולהוריד את פומפי רשמית. ברייטון של גיא אסולין תארח את בירמינגהאם.

* 17:00: דרבי ישראלי בקרב על הכרטיסים לאירופה בקפריסין, כשאומוניה ניקוסיה עם יובל שפונגין ודדי בן דיין תארח את אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי. בפלייאוף האמצעי, אלקי לרנקה של רועי בקל תתארח אצל נאה סלאמיס.

* 17:00: לאחר שעשתה צעד נוסף לעבר אליפות סרביה והחזירה את יתרונה בפסגה ל-10 נקודות, פרטיזן בלגרד של אברהם גרנט תצא למשחק חוץ אצל סמדרבו ממרכז הטבלה.

* 18:30: לירוי צעירי יקווה לקבל דקות במשחק החוץ של מכלן מול לובן במסגרת הפלייאוף האמצעי בבלגיה.

* 18:45: משה אוחיון ולוצרן ינסו לשמור על המקום השני בליגה השוויצרית, כשיארחו במסגרת המחזור ה-29 את סרבט ז'נבה.

* 19:00: שעתיים לפני הקלאסיקו, דודו אוואט ותומר חמד יארחו עם מאיורקה את סראגוסה הנאבקת על חייה בתחתית.

* 19:00: דרבי ישראלי בפולין: ויסלה קרקוב, עם מאור מליקסון ודודו ביטון, תתארח אצל פודבסקידז'ה, בה משחקים לירן כהן וליעד אלמליח.

* 20:00: בן שהר חזר לאימונים אך לא צפוי להיכלל גם השבוע בסגל של אוקזר, שתארח לקרב תחתית חשוב את ניס. גם ברסט של עדן בן בסט מסובכת בחלק המסוכן, והיא תפגוש את ראן.

* 20:45: אחרי ההפסד לאייאקס וכשהיא כבר מתכוננת למשחקי הפלייאוף, דה חראפשחאפ של גילי ורמוט תתמודד מול הראקלס במחזור ה-31 בהולנד.

* 21:00: דור מלול ורועי דיין יארחו עם קבוצתם בירסחוט את זולטה וארגם בפלייאוף הבלגי. בפלייאוף נגד הירידה, נקודה תספיק לווסטרלו של שלומי ארבייטמן במשחק הרביעי בסדרה מול סנט טרוידן.

יום ראשון - 22.4

* 16:00: סלטיק, עדיין ללא בירם כיאל שמסיים בהדרגה את תקופת השיקום, תתארח אצל מאת'רוול השלישית.

* 16:00: ערן זהבי ייצא עם פאלרמו למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה האיטלקית צ'זנה.

* 17:00: עידן שדה ופראלימני יארחו למשחק תחתית קריטי בליגה הקפריסאית את אריס לימסול.

* 18:30: אחרי איבוד הגובה במאבק על הכרטיסים לאירופה, רובין קאזאן תנסה להתאושש במשחק נגד החמישית בטבלה לוקומטיב מוסקבה. ביברס נאתכו יחפש לשפר את מאזן שעריו בעונה המצוינת.

* 19:00: ליאור רפאלוב, שנפצע בשבוע שעבר בשריר הירך האחורי, נמצא בספק למשחק העונה של בלגיה, בו תארח קבוצתו קלאב ברוז' את המוליכה אנדרלכט המקדימה אותה בנקודה בלבד.

* 21:30: גנק, ללא אליניב ברדה הפצוע, תארח את סטנדרד ליאז' עם רמי גרשון ואולי גם עם מאור בוזגלו, שעשוי להיכלל בסגל לאחר תקופת היעדרות ארוכה עקב פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully