וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 בין לוד להפועל ר"ג, מהומה אדירה בסיום

שוב זה קרה: משחק העונה סיפק דרמה, אבל גם מכות בין שחקני ואנשי שתי הקבוצות על הדשא בסיום. מה יהיה הסוף?

למה זה מגיע לנו? בני לוד אומנם השיגה 1:1 חשוב מאין כמוהו היום (שישי) בוינטר, במשחק העונה של הליגה הלאומית מול הפועל רמת גן, אבל הכל התגמד לאחר שעוד משחק כדורגל בישראל הסתיים במהומה גדולה ומכות על כר הדשא. שלושה שבועות אחרי אירועי המושבה וחודשיים בלבד אחרי אירועי הדרבי התל אביבי החמורים, עוד בלגן גדול בכדורגל שלנו ושוב המשחק נותר בצל. לפני הבלגן, היה גם משחק ובו שמרה לוד על יתרון שלוש הנקודות שלה על פני רמת גן בצמרת, שלושה מחזורים לסיום העונה.

קבוצה נוספת שעוד חולמת עלייה ואולי עוד תנצל את המהומה שאירעה בוינטר, היא מכבי הרצליה, שנצמדה לרמת גן אחרי 0:3 בחוץ על הפועל רעננה. אחי נצרת ניצחה גם היא בחוץ, 0:1 את הפועל ירושלים. ביום שני תשומת הלב תינתן לפלייאוף התחתון, שם מתקיים מאבק קשה נגד הירידה.

הפועל רמת גן - בני לוד 1:1

במשך רוב העונה, למעשה מאז שניצחה את לוד 0:3 בסיבוב הראשון של הליגה הסדירה, הפועל רמת גן הוליכה את טבלת הליגה הלאומית. עד לשבוע שעבר. בעזרת הקיזוז, לוד נכנסה לכושר מצוין לאחרונה וניצחה ארבעה משחקים רצופים. מנגד, האורדונים ראו איך כל היתרון מתמוסס להם בין הידיים, כשהם השלימו שלושה משחקים עם נקודה אחת בלבד וללא אף שער זכות לרפואה.

שתי הקבוצות נפגשו למשחק העונה, על כל הקופה, כשהאורחת ידעה שניצחון יבטיח לה את העלייה ההיסטורית לליגת העל באופן כמעט סופי. גם רמת גן ידעה זאת ותקפה בחמת זעם מן הרגע הראשון, אבל לא ניצלה מספר מצבים קורצים ולבסוף שילמה ביוקר. מוראד אבו ענזה, שהמשיך לא למצוא את הרשת, ספק הוכשל ברחבה בדקה ה-14, אבל מאיר לוי לא שרק. בחלוף פחות מדקה, לוד בכל זאת מצאה את הרשת, כשקרן של קובי חסן נחתה על הראש של יחיא עיסא ומשם פנימה, 0:1 ללוד.

רמת גן ידעה שהיא חייבת למצוא לפחות שוויון ובדקה ה-29 נעזרה בטעות חמורה של שוער לוד מוחמד אזברגה, שיצא רע להרמה של אדריאן פרננדס וראה את ממאדו צ'ם מקדים אותו ונוגח פנימה. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר חלשה ודווקא לוד כמעט עקצה, אבל היא הסתפקה בנקודה הכל כך חשובה מבחינתה, שמקרבת אותה כאמור לליגת העל.

לצערם של כולם, המשחק לא הסתיים בשלום, אלא במהומה אדירה על כר הדשא, שכללה בעיטות ואגרופים בין אנשי ושחקני שתי הקבוצות. מה יהיה עם הכדורגל שלנו?

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 3:0

הרצליה הייתה כבר רחוקה שנות אור מההעפלה, אבל גם היא ידעה לרכב על גלי הקיזוז ולפתע היא מוצאת עצמה שלוש נקודות בלבד מהמקום ממנו עולים ליגה, אחרי ניצחון גדול בדרבי השרון הזה. שי ביטון פתח את מסכת השערים בבעיטה מרחוק בדקה ה-21, ידין זריס הכפיל בכדור עונשין מדויק מ-11 מטרים בדקה ה-52 ומיד לאחר מכן גם נגמר הסיפור, כשגיל קופר המארח ראה את האדום. בדקה ה-78 רן מלכה היה חתום על השלישי והרצליה מאמינה בעצמה.

הפועל ירושלים - אחי נצרת 1:0

הפועל ירושלים הפתיעה את הפועל רמת גן בשבוע שעבר ואולי מנעה ממנה עלייה, אבל הפעם היא הייתה זו שנפלה, מול נצרת שהתאוששה מתקופה קשה. זיו כבדה כבש את שער הניצחון בדקה ה-35.

ביום שבת יתקיימו שני משחקים בפלייאוף האמצעי:

מכבי אום אל פאחם - בית"ר ת"א/רמלה (16:00)
הפועל אשקלון - הפועל כפר סבא (17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully