וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמונד מאלט: "אנסה להראות לבלאט מה הוא פספס"

19.4.2012 / 12:47

הגארד של מכבי ת"א עזב לשרלרואה, ומדגיש כי ישוב בעתיד לישראל: "אולי אחזור למכבי או לקבוצה אחרת. אין לי כעס"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דמונד מאלט עזב היום (חמישי) סופית את מכבי תל אביב, אחרי שהקבוצה נענתה לבקשת שרלרואה לשחרר אותו. מאלט המריא לבלגיה אחרי שהושאל בחודש ינואר, אך לא קיבל הזדמנויות רבות מדיוויד בלאט. למרות זאת, הוא מבהיר שאין לו כעס על בלאט או מישהו בצוות המקצועי, ומאמין כי הוא ישוב בקרוב לישראל.

"אלה החיים, אבל אני אחזור. אני לא יודע אם לשחק או לבקר", הבטיח מאלט עם עזיבתו. "הייתה לי חוויה מדהימה כאן, הכרתי הרבה חברים. אני לא עוזב עם תחושה קשה. כמובן שרציתי שהסיטואציה תהיה טובה יותר ממה שהיא הייתה, אבל היה המצב. קיבלתי החלטה לעזוב כדי לשחק. יוגב עושה עבודה טובה וכמובן שהוא משחק, ויש את פפאלוקאס שמשחק באותה עמדה".

על ההחלטה של בלאט לתת לו מעט דקות, אמר הגארד: "אין לי שליטה על החוק (לארבעה זרים בליגה). בלאט יודע מה הוא עושה. ברור שאתה רוצה להיות על המגרש ולשחק יותר, אבל דברים כאלה קורים. אולי אחזור למכבי או לקבוצה אחרת. אני אשמח לחזור לכאן. אנסה להראות לבלאט מה הוא פספס, אבל אני עדיין שמח ואין לי כעס לא על בלאט ולא על ההנהלה".

מאלט נשאל אם לא מרגיש שטעה כשהחליט לעזוב את בלגיה לטובת מכבי תל אביב, ואמר: "לקחתי את ההחלטה הנכונה. לא ידעתי מה יקרה כשאני אגיע. קיבלתי הזדמנות לשחק במשחק היסטורי (נגד פנאתינייקוס). הייתה לי שלשה גדולה, ויכולתי גם לקלוע את שתי הזריקות הבאות ולהביא את מכבי לפיינל פור. היה לנו מזל רע, אבל אני מרוצה מההחלטה שקיבלתי".

מכבי תל אביב שחררה את דמונד מאלט לשרלרואה

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully