וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שחררה את דמונד מאלט לשרלרואה

18.4.2012 / 18:01

הבלגים ביקשו להשיב את הגארד האמריקאי שהיה מושאל למכבי, ונענו בחיוב: "מודים למאלט על על התקופה שלו פה"

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על כך שהיא החליטה להיענות לבקשתה של שרלרואה הבלגית לשחרר לשורותיה את דמונד מאלט וכי הגארד האמריקאי למעשה סיים את דרכו בקבוצה.

ממכבי נמסר: "כפי ששרלרואה - לאחר שלא עלתה לשלב הטופ 16 ביורוליג - היתה קשובה בזמנו לפנייה של מכבי ואיפשרה למאלט להצטרף לצהובים, הוחלט בהנהלת מכבי תל אביב - לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי - להיענות בחיוב לבקשה של הבלגים ולשחרר את מאלט, שבכל מקרה חתום בשרלרואה לשנתיים הבאות. מכבי מודה למאלט, שחקן מוכשר ודמות חיובית ביותר, על התקופה שלו במדים הצהובים".

מאלט בן ה-34 הושאל למכבי תל אביב בינואר 2012 על מנת לחזק אותה לפני שלב הטופ 16 של היורוליג, אבל בפועל לא ענה על הציפיות ומיעט לשחק. בטופ 16 הוא העמיד ממוצע של 6.7 נקודות ב-17:47 דקות משחק, ובסדרת ההצלבה נגד פנאתינייקוס כבר ירד למספרים של 1.5 נקודות ב-6:32 דקות למשחק. בליגת העל הצהובים רשמו אותו לארבעה משחקים בלבד בהם הוא שיחק כ-19 דקות למשחק וקלע 3.8 נקודות.

בתוך כך , לוואלה! ספורט נודע כי עקב העובדה כי דייויד בלו עלול לעזוב הקיץ את מכבי תל אביב, במכבי שוקלים במקביל להבאתו של סילבן לנדסברג את צירופו של דן גרונפלד לעונה הבאה. גם לפני כשישה חודשים בדק המאמן דיוויד בלאט, את האופציה לצרף את גרונפלד לקבוצה, אולם בהנהלת המועדון סברו כי יש יותר מדי שחקנים בסגל ושללו אז האופציה לצרפו.

עוד נודע לוואלה! ספורט כי לאחר דיונים אינטנסיביים בהנהלה סביב היחסים הבעייתיים של דיוויד בלאט עם תיאו פפאלוקאס, קברניטי מכבי שוחחו בימים האחרונים גם עם גור שלף על פפאלוקאס, וזה שוחח על העניין עם המאמן דיוויד בלאט. כזכור, בהנהלה זעמו על יחסו של בלאט לפפאלוקאס.

ממכבי נמסר היום ששבוע וחצי לפני פתיחתו, למעלה מ-8,500 איש כבר הבטיחו את מקומם בפיינל פור של הליגה האדריאטית, שייערך ב-30-28 באפריל בהיכל נוקיה בתל אביב. כ-200 אנשי תקשורת מהארץ ומאירופה יגיעו להיכל נוקיה ויסקרו את האירוע הבינלאומי. המשחקים ישודרו בשידור חי בין היתר בערוצי טלוויזיה ביוון, סלובניה, קרואטיה, סרביה, מונטנגרו, בוסניה, וכמובן בישראל - בערוץ 10 ובערוץ הספורט.

למשחק במסגרת ליגת העל מחר מול עירוני אשקלון - 20:30 בהיכל נוקיה, (ערוץ 5+ לייב), מכבי רשמה את הזרים הבאים: סופוקליס שחורציאניטיס, ריצ'רד הנדריקס, תיאו פאפאלוקאס ודווין סמית.


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully