וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רש: "אפשר לעבור את היוונים"

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש בחצי גמר גביע האתגר מול דיומידיס ארגאוס (שבת, 18:30, 5): "אסור לחשוב על ההפרש"

"אנחנו אומנם אחרי הפיק בגביע, וידעתי שאם ננצח התפקיד שלי יהיה להוריד את השחקנים לקרקע, עכשיו התפקיד שלי הוא להרים אותם ואני סומך עליהם. אנחנו נהיה מוכנים למשחק בשבת בחצי גמר גביע אירופה מול היוונים, והסיכויים של שתי הקבוצות שווים", אומר אבי רש, מאמנה של מכבי תל אביב, לקראת המפגש הראשון בשבת מול דיומידיס ארגאוס היוונית בחצי גמר גביע האתגר (18:30, בית מכבי, 30 שקל כניסה, שידור ישיר בערוץ הספורט).

הצהובים ינסו להתאושש מההפסד ביום שני בגמר גביע המדינה להפועל ראשון לציון (28:25). הקבוצה חזרה לאימונים, ורש עובד איתם לא פחות בפן המנטלי. "יש לי חומר עדכני על היוונים, הם טובים יותר מהקבוצה השנייה מיוון שעברנו בשמינית הגמר (דוקאס). הם מתבססים על שלושה שחקנים סרבים שמאוד דומיננטים, על משחק הגנה אגרסיבי ושילוב של התקפה מהירה מהפינות. למרות זאת, מדובר בקבוצה שניתן לעבור. אני מעביר לשחקנים שאנחנו צריכים קודם כל ניצחון. אסור לחשוב על ההפרש כי זה מוביל ללחץ. הניצחון על דוקאס אז היה בהפרש שער וזה הספיק לנו. הפעם כמובן שאנחנו צריכים יותר כי משחק הגומלין יהיה ביוון, עם הקהל שלהם שיושב על הקווים ומלחיץ. אנחנו מודים לקהל על התמיכה האדירה בחצי גמר הגביע ומקווים לדחיפה ממנו גם ביום שני".

מחר (שישי) גם יתקיים המחזור האחרון בליגת העל הסדירה. משחקה של מכבי תל אביב מול קרית מוצקין אמנם ייערך ביום שני, אבל המחזור ה-22 יכריע לגבי השיבוץ בסדרות רבע גמר הפליאוף העליון, ולא פחות מכך בפליאוף ההישרדות שבו ייפגשו ארבע קבוצות לשלושה מחזורים מכריעים נגד הירידה.

שלוש קבוצות מתחרות על המקום השמיני, והכרטיס האחרון שמוביל לפליאוף העליון - רחובות, סביון (14 נק' כל אחת) ונס ציונה (13 נקודות), שתיים מהן ידורגו לבסוף דווקא בזה התחתון. מה שמבדיל הוא הפרש השערים הטוב יותר של רחובות שתארח את רמת השרון. סביון תתארח אצל המוליכה אס"א תל אביב, שצפויה לסיים ראשונה ולהבטיח לעצמה יתרון ביתיות לאורך כל סדרות הפליאוף. נס ציונה תארח את מכבי ראשון לציון, השנייה בטבלה. שלושת המשחקים הללו יפתחו באותה השעה - 17:00.

עוד קרב שפותח את תמונת ההישרדות בתחתית יהיה באשדוד, שם האחרונה בטבלה תארח את מ.כ חולון (16:00). השתיים נמצאות בשני המקומות האחרונים שמובילים לירידה לליגה הלאומית, עם 8 ו-9 נקודות כל אחת. כל תוצאה תקרב את אחת או במקרה של תיקו את שתי הקבוצות לאלו שידורגו במקומות 9-10 - המקומות שמובילים למשחקי פלייאוף ההישרדות מול שתי הקבוצות שידורגו במקומות 3-4 בליגה הלאומית - מכבי והפועל פתח תקוה.

מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון תנסה להעפיל לפחות זמנית למקום השלישי, כשתתארח אצל בני הרצליה המדורגת חמישית. במקרה שהאדומים יסיימו לבסוף במקום הרביעי (מהעובדה שמכבי ת"א יש משחק השלמה בשני מול קרית מוצקין, והיא מוליכה על הפועל בנקודה), המשחק מול הרצליה ישוב גם בסדרת רבע הגמר. המפגש הזה פיקנטי מהטעם שסער פרנקל הדריך את הרצליה עד העונה שעברה, וגם יוני רוזנטל שחקן האדומים עשה שם את הפריצה. בהרצליה יש גם שחקנים שמושאלים מראשון לציון.

בהפועל ראשון לציון חזרו להתאמן לאחר חגיגות הגביע, וגיא כהן שהיה מהבולטים בשורות האדומים בגמר הגביע סיפר באתר האיגוד: "הזכייה בגביע זו הרגשה שלא ניתן לתאר אותה. אנחנו שמחים וזה מתוק. 11 שנים בלי גביע מדינה ועוד 5 שנים מאז התואר האחרון, כל כך רצינו את זה ואנחנו הכי מאושרים שעשינו זאת. אנחנו בתור שחקנים כל כך מחוייבים למועדון המדהים הזה, כל כך רצינו לשמח את הנפשות הפועלות במועדון ואת הקהל המדהים הזה. ההתרגשות עצומה, ועכשיו צריך לעשות את הסוויץ' ולחזור לליגה. הגביע רק פתח לנו את התיאבון, ואנחנו רוצים לזכות בעוד תארים, כולל באליפות".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully