וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי מבטיח לשקול את זימונם של טוטי ודל פיירו

שני השחקנים שנעדרו בשנים האחרונות מסגל נבחרת איטליה נמצאים במחשבות של המאמן: "אני בטוח שיש להם מה לתת"

האם נראה הקיץ את פרנצ'סקו טוטי ואלסנדרו דל פיירו מלהטטים בנבחרת איטליה? מאמן נבחרת האזורי צ'זארה פראנדלי התראיין היום (חמישי) והבהיר כי לשניים יש סיכוי לתפוס מקום בסגל שישתתף ביורו 2012 בפולין ואוקראינה.

כזכור, טוטי פרש מהמדים הלאומיים אחרי הזכייה בגביע העולמי ב-2006 אבל המשיך לשחק ברומא, בעוד דל פיירו לא ייצג את איטליה בארבע השנים האחרונות, אך ממשיך להיחשב כדמות נערצת ביובנטוס. כעת מתברר שהסיכויים של השניים לחזור לסגל הנבחרת האיטלקית גוברים.

"כשעוסקים בשאלת טוטי ודל פיירו, יש לי כבוד גדול לשניהם", הבהיר פראנדלי בראיון לתחנת רדיו באיטליה. "האם הם יזומנו לסגל לקראת יורו 2012? הכי טוב לא לצאת בהצהרות, אבל הם שניהם נותנים כל כך הרבה לכדורגל האיטלקי ואני בטוח שיש להם עוד מה לתת. כשאני אעשה את הערכת המצב לבחירת הסגל, אני לא אתייחס רק לשנת הלידה אלא גם לדוגמה ולהמשכיות".

פראנדלי גם התייחס לאפשרות שאנטוניו קסאנו יזכה לזימון מחודש לסגל אם יוכיח שהוא כשיר במילאן, זאת לאחר שהוא נעדר מהמגרשים במשך חמישה חודשים בעקבות האירוע בליבו. "אנחנו ממתינים לו", הבהיר פראנדלי. "הוא מחלים מהבעיה שהוא סבל ממנה ועושה זאת בהתלהבות ונחישות רבה".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully