וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד שוב הובסה, שבע נקודות לעומרי כספי

הקאבס ספגו הפסד שלישי ברציפות, הפעם 103:87 לפילדלפיה. הישראלי פתח על הספסל, שיחק 26 דקות והוריד 4 ריבאונדים

קליבלנד ממשיכה לצלול גם כשהעונה הסדירה נמצאת על סף סיום. אחרי התבוסה הכואבת לדטרויט, הקאבס ספגו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד שלישי ברציפות, הפעם 103:87 לפילדלפיה. עבור הקבוצה של ביירון סקוט זהו ההפסד ה-41 העונה וה-21 בבית, בעוד הסיקסרס משפרים את המאזן שלהם ל-30:32 כשהם עושים צעד נוסף בדרך להבטחת מקום בפלייאוף ומדורגים במקום השמיני במזרח.

עומרי כספי, שזכה מול הפיסטונס ל-37 דקות, חזר לפתוח את המשחק על הספסל וב-26 דקות על הפרקט הוא קלע שבע נקודות בלבד עם 1 מ-4 משתיים, 1 מ-2 מהשלוש ו-2 מ-2 מהעונשין. בנוסף, הפורוורד הישראלי הוריד הלילה ארבעה ריבאונדים, כולם בהגנה, והוסיף גם אסיסט אחד לצד איבוד כדור.

המשחק דווקא נפתח בצורה צמודה, כשפילדלפיה ניצחה 22:28 את הרבע הראשון ואל המחצית היא ירדה ביתרון מינימלי יחסית של 49:53. במהלך הרבע השני, מאמנה של פילדלפיה דאג קולינס הושיב את ג'רו הולידי והורה לו להיות יותר אגרסיבי. כנראה שהדברים שלו לא נפלו על אוזניים ערלות, מכיוון שהגארד קלע חמש שלשות ו-19 נקודות מתוך ה-24 שלו במהלך הרבע השלישי. ארבע שלשות קלע הולידיי במהלך ריצת 2:24 ברבע הזה בדרך להבטחת הניצחון.

אנדרה איגודאלה הוסיף 19 נקודות לפילדלפיה, שקוטעת רצף של שלושה הפסדים, כשעבורה זהו ניצחון שלישי בלבד בעשרה משחקים, כשאלטון ברנד ותדאוס יאנג הוסיפו 12 כל אחד. בצד המפסיד, הרוקי של קליבלנד קיירי אירווינג קלע תשע נקודות בלבד במשחק החזרה שלו אחרי שהוא החמיץ תשעה משחקים רצופים בשל פציעה בכתף. סמרדו סמואלס ולסטר האדסון קלעו 15 נקודות כל אחד. טריסטן תומפסון סיים עם 12 נקודות.

צפו בתקציר

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully