וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: ”קשה לשחק מול 10 שחקני הגנה”

פפ גווארדיולה התלונן על המגננה של צ’לסי נגד קבוצתו. פטר צ’ך הנפלא: ”ברצלונה פנטסטית, שמח שהצלחתי לעצור אותם”

ברצלונה החזיקה הערב (רביעי) בכדור במשך 72 אחוזים מהזמן במשחק שלה נגד צ'לסי לעומת 28 של המארחת, בעטה 24 פעמים לכיוון השער של פטר צ'ך לעומת ארבע בעיטות של הלונדונים, אבל ירדה מנוצחת 1:0. אגב, שישה מתשעת ההפסדים האחרונים של בארסה באירופה הגיעו נגד יריבות אנגליות.

צ'לסי לעומת זאת, הוכיחה שגם בלי כדורגל יפה היא עדיין קבוצה עם הרבה אופי. השחקנים של רוברטו די מתאו שמרו על מאזן נקי מהפסדי בית בחצאי גמר ליגת האלופות (אחרי היום שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו), רשמו ניצחון מרשים שני בתוך פחות משבוע אחרי ה-1:5 על טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי ואין ספק שהגומלין ביום שלישי הקרוב בקאמפ נואו יהיה מותח מאין כמוהו.

טרי: "דרוגבה הוא שחקן של משחקים גדולים"

מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו אמר: "זו תוצאה נהדרת בשבילנו. נגד ברצלונה צריך לבצע הרבה הגנה כמו נגד מילאן או ריאל מדריד. ניסינו לגרום להם להגיע לכמה שפחות מצבים ואני שמח ששמרנו על רשת נקייה".

די מתאו סירב לקחת אשראי אישי על ההצלחה הגדולה ואמר: "לא הוכחתי פה כלום. זו קבוצת השחקנים שהוכיחה איכות נהדרת ושיחקה מול הקבוצה הכי טובה בעולם בכבוד. הסיכויים הם עדיין 50-50 ומחכה לנו משחק קשה מאוד בגומלין".

המצטיין במשחק פטר צ'ך, סירב לענות על שאלות שנגעו לו אישית ואמר: "היה משחק מדהים מבחינתנו. ידענו שיהיה קשה, אבל עשינו את המקסימום והיה לנו גם קצת מזל - אבל זה מזל שהיינו ראויים לו. דחפנו את ברצלונה לקצה גבול היכולת שלה והשגנו תוצאה טובה, אבל אנחנו עדיין רחוקים מלהשלים את העבודה. אני מנסה לעשות את המיטב ולהיות במצבים טובים. ברצלונה שיחקה פנטסטי ואני שמח שהצלחתי לעצור אותם. הייתה הופעה נהדרת של כל הקבוצה, עשינו כל מה שיכולנו והתוצאה פנטסטית".

כובש שער הניצחון, דידייה דרוגבה, אמר בסיום: "אני חושב שלמדנו מהמשחק לפני שלוש שנים. אנחנו מאושרים כי השגנו תוצאה טובה. ננסה להשיג שער בחוץ ולעלות. בכל משחק ישאלו אותי אם זה המשחק האחרון שלי בצ'לסי, אבל אני שמח מאוד להיות במשחקים ברמה כזו גבוהה. אנחנו שמחים שניצחנו קבוצה כל כך טובה".

בלם וקפטן צ'לסי, ג'ון טרי, התייחס למשחק ולהופעה המצוינת של החלוץ מחוף השנהב: "אני חושב שהערב היינו סבלניים מאוד, למרות שהם פתחו מצוין. בקישור היינו מצוינים וגם בהתקפה עם דרוגבה כמובן. הוא חלוץ מדהים, הוא שחקן של אירועים גדולים ומשחקים גדולים. כמו נגד טוטנהאם ביום ראשון, גם היום הוא היה מצוין והסתדר עם המגנים הכי טובים בעולם".

אינייסטה: "חסר לנו הקילר אינסטינקט"

בצד הקטאלני האכזבה הייתה גדולה. בתקשורת המקומית מיהרו לכתוב אחרי המשחק ש"הקורות היו האויב הגדול של ברצלונה" - זכר לכדורים של אלכסיס ופדרו שנעצרו בעמודים, אבל מצד שני הכל כאמור פתוח לקראת הגומלין. 28 פעמים בתולדות שלבי ההכרעה של ליגת האלופות קבוצות שהפסידו במשחק הראשון העפילו לשלב הבא. אחת מהן, אגב, היתה צ'לסי בשלב שמינית הגמר - מי ששכח, הבלוז הפסידו לנאפולי 3:1 באיטליה, אך ניצחו 1:4 בסטמפורד ברידג' בדרכם לרבע הגמר.

"קשה להתקיף מול עשרה שחקני הגנה", אמר פפ גווארדיולה המתוסכל בסיום. "אנחנו חייבים למצוא עוד דרכים ליצור מצבי הבקעה. צ'לסי הלכה אחורה ומול משחק כזה צריך לשחק סבלנות. יהיה לנו אתגר לצלוח את חצי הגמר הזה, וננסה לעמוד בו".

אנדרס אינייסטה אמר בסיום: "צ'לסי עלו ליתרון מהמצב היחיד אליו הם הגיעו, ואז היה חסר לנו הקילר אינסטינקט מול השער. הם חיכו לנו בהגנה והגנו היטב. בשבוע הבא נשחק מול הקהל בבית וננסה להיות יותר אגרסיביים".

חאבייר מסצ'ראנו, ששיחק בעבר באנגליה בווסטהאם וליברפול, אמר: "אין מקום לתירוצים, אנחנו צריכים לנצח בגומלין. באצטדיון שלנו, עם האוהדים שלנו, אנחנו מסוגלים לנצח את צ'לסי. תמיד קשה לשחק נגד צ'לסי וגם לחברי לקבוצה. ידענו שיש להם שחקנים פנטסטיים ולפעמים הם מנצלים בצורה מושלמת את הטעויות הכי קטנות שלך. צ'לסי היא קבוצה ברמה גבוהה מאוד עם שחקנים ברמה גבוהה. נהיה חייבים להיות זהירים בגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully