וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מירוטיץ' זכה בתואר השחקן הצעיר של היורוליג

הכישרון של של ריאל מדריד הפך לראשון בתולדות המפעל שזוכה בפרס יותר מפעם אחת. מילאן מצ'באן הגיע למקום השני

ניקולה מירוטיץ' הנהדר מריאל מדריד נכנס היום (רביעי) להיסטוריה של היורוליג, כאשר הפך לשחקן הראשון בתולדות המפעל הצעיר שזוכה פעמיים בתואר השחקן הצעיר של העונה. הפורוורד הספרדי ממוצא מונטנגרי (22, 2.09 מ') קיבל את הכבוד אשתקד, בעונתו הראשונה ביורוליג, אך העונה הוא כבר הפך מעוד כישרון צעיר, לכוכב ענק.

ריאל מדריד אמנם אכזבה במפעל, אלא שמירוטיץ' סיים את עונת היורוליג השניה שלו עם ממוצעים של 12.5 נקודות באחוזים נפלאים - 57% ל-2, 44% ל-3, 92% מהקו - אליהם הוסיף 4.5 ריבאונדים ואסיסט ב-23 דקות למשחק. משחק השיא של אחד הכשרונות הכי גדולים ביבשת היה מול מכבי תל אביב, אז המטיר ארבע שלשות ו-26 נקודתו על הראש של הצהובים, והוליך את הבלאנקוס ל-64:88 מוחץ.

הפרס ניתן לשחקנים עד גיל 23, מה שאומר שבאופן תיאורטי, מירוטיץ' יוכל לזכות בתואר שנה שלישית ברציפות בעונה הבאה, אם אכן יישאר בריאל מדריד ולא יעבור ל-NBA. כזכור, השחקן נבחר בדראפט האחרון במקום ה-23 על ידי יוסטון. כך או כך, למקום השני השנה הגיע שחקן מכבי תל אביב המושאל לפרטיזן בלגרד, מילאן מצ'באן, בעוד למקום השלישי התברג הסנטר הצעיר של גלאטסראי, פורקן אלדמיר.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully