וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן עזרא: "דחיית הפחתת הנקודות היא כהקלה בעונש"

18.4.2012 / 17:07

תובע ההתאחדות במכתב לעמותת אומ"ץ: "נרמז על קשר בין לוזון למכבי פתח תקוה ובית הדין, גישה זו פוגעת בבית הדין"

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, שלח מכתב תגובה לפרקליטה של עמותת אומ"ץ, בנוגע לבקשתה לערוך דיון נוסף בעניינה של מכבי פתח תקוה. כזכור, הבוקר פנתה העמותה להתאחדות בבקשה זו, והודיעה כי אם תסורב היא עשויה להגיש עתירה לבג"צ.

"הגם שבית הדין העליון לא שינה את העונש שהושת על מכבי פתח תקוה, מוסכם עלי כי דחיית ביצוע הפחתת הנקודות לעונה הבאה, כמוה כהקלה בעונש", כתב אבן עזרא שהוסיף: "הערתך מעלה יותר מאשר ברמז, קשר הכרחי בין מר אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לבין מכבי פתח תקוה לבין בית הדין העליון... גישה זו פוגעת ומעליבה את בית הדין בהיותה חסרת שחר... ראוי שתחזור בך מאמירה כה נטולת יסוד".

לגבי הבקשה לדיון חוזר נכתב: "היועץ המשפטי משה אביבי ואנוכי שקלנו בכובד ראש אם יש לעשות שימוש בהגשת בקשה לדיון נוסף. נכון למועד תשובתי סברנו שאין עילה ראויה להגשת הבקשה בפני הנשיאות... תקנוני ההתאחדות משמשים נר לרגלנו...".

"להזכירך, לפחות פעמיים בעבר הקרוב, החליט בית הדין העליון על דחיית העונש לעונה שלאחר מכן. בשתי הפעמים, הייתה הענישה פועל יוצא של אלימות על ביטויה השונים. קולה של תנועתך, משום מה ובאופן תמוה, לא נשמע באירועים ובהחלטות שלעיל".

כזכור, במכתב שנשלח הבוקר מטעם העמותה באמצעות עו"ד אבינעם מגן נכתב: "לעמדת מרשתי, חוסר הסבירות הקיצוני של החלטת בית הדין העליון, כמו גם הקשר בין יושב ראש ההתאחדות ובין מכבי פתח תקוה, מעלים חשש כבד כי בהחלטת בית הדין נפל פגם כבד היורד לשורשו של עניין ומצדיק התערבות של ערכאה חיצונית", נכתב.

"למותר לציין כי ההחלטה שיצאה תחת ידו של בית הדין איננה משרתת את התכלית החשובה של מאבק באלימות, בחברה בכלל, ובספורט בפרט. העובדה כי מדובר בהקלה בעונש עשויה אף להצביע על סלחנות ולעודד אלימות".

"הפועל כישלון. גם 12 נקודות לא יעזרו להם"

האווירה לקראת הדרבי הפתח תקואי מתחממת: שחקני מכבי פתח תקוה הגיבו הבוקר (רביעי) לקריאות של שחקני הפועל פתח תקוה, שהצהירו אתמול שיורידו את היריבה העירונית לליגה הלאומית. "המחשבה לגיטימית, אז אולי כדאי שנאמר מה אנחנו חושבים. הפועל פתח תקוה היא כישלון גדול העונה. כל העונה הם בוכים על החלטת בית הדין, אז אולי כדאי שיסתכלו על הטבלה. גם אם יוסיפו להם תשע ואפילו 12 נקודות הם לא יישארו בליגה", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

שחקן אחר אמר: "בהפועל מדברים על הצלחה, אצלנו מדברים על אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון, ואנחנו עם ניצחון אחד יותר מהם. נראה מי ינצח". הפער בין הקבוצות כרגע עומד על עשר נקודות. מכבי רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום, ושם מחזיקים אצבעות לניצחון של ראשון לציון על הפועל באר שבע. מאמן הפועל פתח תקוה, גילי לנדאו, אמר: "לקראת הדרבי, בתוך כל הכאוס הזה, הבהרתי לשחקנים שהמניע לניצחון בדרבי הוא לא שנאה בשום פנים ואופן, אלא רצון עז לנצח".

היום צפוי משה סיני לתרגל את ההרכב לקראת המשחק. המאמן שוקל להמשיך עם מוראד מגמאדוב כבלם לצדו של מתן אוחיון. שי מימון וניצן דמארי שפגועים מההחלטה להחזיר שחקן שפרש מכדורגל במקום לאפשר להם לפתוח בהרכב, עשויים לפתוח שוב על הספסל. עומר גולן עדיין סובל מקרע במפשעה, ורק מחר יוודע האם הוא יוכל לשחק. הנשיא עמוס לוזון עדיין לא חילק לשחקניו את משכורות חודש מרץ. למרות זאת, במועדון הבטיחו לשחקנים שהמשכורות יחולקו עד תחילת השבוע. ניצחון בדרבי אמור לזכות את השחקנים בפרמיה של חמש נקודות.

במכבי פתח תקוה מודאגים מהדרבי

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully