וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "המניע לניצחון בדרבי הוא לא שנאה"

17.4.2012 / 18:23

מאמן הפועל פ"ת מגיב על הירידה ללאומית: "יום עצוב. זה הסגל שיחזיר אותה לליגה הראשונה". שחקנים: "רוצים את מכבי איתנו"

"עבורי זהו יום מאוד עצוב. למרות הורדת תשע הנקודות ולמרות תנאי הפתיחה הלא אידיאליים, בלשון המעטה, האמנו שהבלתי אפשרי הוא אפשרי. פעלנו לכל אורך הדרך בנחישות ובאמונה הזאת ובסופו של דבר לא עלה בידינו להישאר בליגה", כך אמר גילי לנדאו מאמן הפועל פתח תקוה באימון הקבוצה שהתקיים היום (שלישי), לאחר שאתמול הוכרז על הקבוצה כמי שנשרה לליגה הלאומית.

"אפשר גם לראות דברים חיוביים. תוך כדי תנועה נבנתה חבורה של שחקנים שהתחברה עם קהל נפלא, והתחברה לכדורגל חיובי וטוב", המשיך המאמן. "הראנו לכל אורך הדרך מהי ספורטיביות, מהי אמונה ומהו מאבק ללא פשרות. הבאנו דבר שהוא שווה כסף, אולי שווה זהב – זהו משחק למען הסמל ולמען האוהדים. השחקנים ראויים להערצה, שחקנים שסירבו להצעות אחרות במאבק ולא נכנעו לפיתויים של כסף גדול ראויים להערכה. תוך כדי תנועה נבנתה קבוצה, שחקנים קיבלו הזדמנויות והוכיחו את עצמם. השלד הזה מסוגל להוביל את פתח תקוה במהרה לליגה הראשונה. החיבור עם הניהול היה מעורר הערכה". לגבי הדרבי אמר המאמן: "לקראת הדרבי, בתוך כל הכאוס הזה, הבהרתי לשחקנים שהמניע לניצחון בדרבי הוא לא שנאה בשום פנים ואופן, אלא רצון עז לנצח".

שחקנים בקבוצה הגיבו עוד לפני האימון על דברי שחקני מכבי פתח תקוה, שאמרו הבוקר: "בשבוע הבא יש דרבי, ולכולם ברור שהפועל פתח תקוה תרצה להוריד אותנו ליגה. אסור שניתן לזה לקרות. גם אם הקבוצה תרד, זה לא יקרה דרך הפסד בדרבי. עכשיו זה הופך להיות המשחק הכי חשוב שלנו העונה". שחקן בהפועל פתח תקוה אמר: "זה נכון שאנחנו רוצים שהם ירדו איתנו. יש כאן יריבות ספורטיבית רבת שנים. אם המצב היה הפוך, אנחנו בטוחים שהם היו באים לנצח. בלי קשר, נשמור על ספורטיביות עד הסוף, נגד כל הקבוצות האחרות".

עוד אתמול אמר הקשר גיא צרפתי: "אמנם ירדנו ליגה, אבל הפועל פתח תקוה החזירה העונה אחרי הרבה שנים את הכבוד שלה. יתרה מכך, החזרנו את האוהדים למגרש ולקבוצה, וזה לא פחות חשוב. נשחק כמו גברים עד סיום העונה וננסה להוציא כמה שיותר נקודות במשחקים האלה".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully