וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: הקבוצה תתחזק בשני זרים, נג'ובו עשוי לעזוב

תהל אלון

18.4.2012 / 11:50

האלופה מחפשת ארבעה שחקני רכש, הזמבי שמחזיק בחוזה ישוחרר אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת. בדש יהיה כשיר לאשדוד

ההכנות של עירוני קרית שמונה לעונה הבאה נמשכות במרץ, ובמועדון עושים מאמצים להשלים את הסגל בשלב מוקדם. מרבית שחקני הקבוצה כבר סגורים לעונה נוספת, ואחרי שבריאן חרסיסיץ' סיכם את תנאיו נותר לאיזי שרצקי להגיע להסכם עם רביד גזל, ונראה שבתחילת השבוע הבא תתקבל החלטה בעניינו.

בנוסף מחפשים בקבוצה להחזק בשחקני רכש. בימים האחרונים נזרקים שמות רבים של מועמדים, ולמשרדי המועדון מגיעים לא מעט שיחות ודיסקים מסוכנים שונים, אך בקרית שמונה הדגישו כי כרגע אין אף שם ממשי על הכוונת ומדובר רק בבדיקות ראשוניות.

הבעלים איזי שרצקי התבטא בנושא ואמר: "אנחנו בהחלט מתכוונים לעבות במקצת את הסגל, בקיץ יצטרפו לקבוצה עוד שלושה ארבעה שחקנים לפחות ויכול להיות ששניים מהם יהיו זרים. אנחנו עובדים קשה על מנת להכין את הקבוצה לעונה הבאה". לא מן הנמנע שאם יגיעו שני שחקנים זרים, הקשר וויליאם נג'ובו יסיים את דרכו בקבוצה, למרות שלקשר יש חוזה, ואם תגיע עבורו הצעה מקבוצה אחרת בקרית שמונה לא יעמדו בדרכו.

היום קיימו השחקנים אימון בוקר בשל השרב, אותו העביר עוזר המאמן ברק בכר בשל נסיעתו של רן בן שמעון ללונדון. שחקנים בקבוצה החמיאו לבכר על רמת האימונים ביומיים האחרונים ואמרו כי הם זוכים לרמה גבוהה ואינטנסיבית מאד של אימון. מחר ישוב המאמן ארצה ויעביר לשחקנים את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מול מ.סאשדוד.

מעבר לכך שחקני הקבוצה הבהירו כי הם יעשו הכל כדי שההשפלה מול בני סכנין לא תחזור בשנית וכבר במפגש הקרוב הם יוכיחו כי המעידה הייתה חד פעמית ויחזרו להציג את היכולת שהובילה אותם לזכייה בתואר. ברק בדש, שנעדר מהמחזור האחרון בשל פציעה, החלים ויוכל ליטול חלק במשחק. החלוץ ערך היום אימון אישי וטיפולים וצפוי כבר מחר להשלים אימון מלא עם הקבוצה, בניגוד לבלם איתן טיבי שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ונעדר מהאימון היום.

ראיון: איזי שרצקי מצטרף לקוראים לעזיבת אבי לוזון

קרית שמונה חגגה את האליפות ללא רן בן שמעון

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully