וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה דוחסים את הפלייאוף התחתון

18.4.2012 / 11:48

משחקי הדירוג על מקומות 9-11 יפתחו כבר בשני יום לאחר סיום הבית התחתון. רבע גמר הפלייאוף יחל ב-29 לאפריל

המחזור האחרון של הבית העליון והתחתון בליגת העל יחל מחר (חמישי) ויסתיים ביום ראשון הקרוב, אך במנהלת הליגה לא מחכים, ובעקבות הרצון של הקבוצות שלא יכנסו לפלייאוף העליון לא לשחק את משחקי הדירוג על מקומות 9-11, החליטו במנהלת לקיים את המשחקים הללו במועדים צפופים. במנהלת הליגה העבירו הודעה לקבוצות התחתית שכבר ביום ראשון, בשעה שהמשחק בין מכבי אשדוד לבני השרון/הרצליה בבית התחתון עוד ישוחק, ייפתחו משחקי הדירוג במשחק בין מכבי חיפה למפסידה במשחק בין ברק נתניה למ.כ הבקעה שייערך מחר. בינתיים הודיעו במנהלת שהמשחק הראשון ייערך ביום שני.

"גם במנהלת הבינו שהמשחקים הללו מטופשים", אמר לוואלה! ספורט אחד הבכירים בקבוצות התחתית, "אז הם החליטו לקצר תהליכים, ולקיים את המשחקים הללו מהר ולסיים את הפארסה". אגב קבוצות התחתית העבירו בשבועות האחרונים מסרים לראשי המנהלת שהם מעוניינים לא לקיים את המשחקים הללו על מנת לקצץ בעלויות, וכן בגלל העובדה שלמשחקים אין חשיבות אמיתית כי אין יורדת, אך במנהלת הליגה דחו את ההצעה על הסף.

משחקי רבע גמר הפלייאוף, שהמנצחות בהן יעלו לפיינל פור, ייפתחו ביום ראשון הבא, 29 לאפריל, כששבוע לאחר מכן ייערך משחק מספר 2, ולאחר מכן ייערכו המשחקים בהפרשים של שלושה או ארבעה ימים. סדרות רבע גמר הפלייאוף ייסגרו במהלך המחזור האחרון, כשכעת רק סדרה אחת נקבעה, בה תארח הפועל גלבוע/גליל עליון, השנייה בטבלה, את מכבי אשדוד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully