וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "מאנצ'יני חשש מהרחקה ארוכה, ולכן דיבר כך"

חלוץ סיטי מכחיש כי נעלב מדברי הביקורת של מאמנו, הבהיר שאין לו כוונה לעזוב את הקבוצה, והוסיף: "יונייטד תבצע טעויות"

האם מריו באלוטלי יישאר במנצ'סטר סיטי? למרות שהחלוץ הסורר נמצא על הכוונת לעזוב הקיץ, הוא התראיין ב'גאזטה דלו ספורט' והבהיר שאין לו כוונה לעבור לקבוצה אחרת. "העתיד שלי? למה תמיד אתם מדברים על אינטר ומילאן עבורי? אני בסיטי ואין לי כוונה להחליף קבוצה", טען באלוטלי.

"כרגע אני רק חושב על זכייה בתואר מכיוון שאני בטוח שיונייטד תבצע טעויות", המשיך החלוץ. "בוודאי במשחק איתנו זה יקרה, ואחר כך, מי יודע". על האפשרות שיעבור לאינטר, הוא הוסיף: "מוראטי תמיד מדבר עליי טובות. אני נהנה מזה, הוא מכיר אותי מאז שאני בן 15. אני מודה לו על כך, אבל כרגע אני במנצ'סטר סיטי ואני לא רואה שום חלופות".

באלוטלי הדגיש כי המעבר שלו לאנגליה מהווה אתגר גדול, ולמרות הביקורות שמפנה נגדו רוברטו מאנצ'יני, הוא מרוצה: "כשהייתי באינטר נהגתי לקרוא לאחי כדי לפתור כל בעיה קטנה. עכשיו אני צריך להתמודד עם זה לבד. ראשית אני צריך להשתפר כשחקן. יש לי מזל לעבוד עם מאנצ'יני. הוא אחד המאמנים הגדולים בעולם, אולי הטוב ביותר. אחרי הכרטיס האדום שקיבלתי נגד ארסנל, הוא חשש מהרחקה ארוכה ולכן הוא אמר עליי מילים קשות. הסברנו אחד לשני את הדברים. אני יודע שהוא מאמין בי, כמו שהוא עשה תמיד".

החלוץ גם נשאל אם שקל להשתמש בייעוץ פסיכולוגי, כפי שפורסם לאחרונה, והשיב: "פסיכולוג עבורי? אני מאמין שפסיכולוגים הם חשובים. לפעמים הם יכולים להיות מועילים, אבל אני לא זקוק לכך. בכל יום מגזימים לגבי ואני רוצה שזה יפסיק. אני רוצה להישפט על פי מה שאני עושה על המגרש. אני ביישן ובחור פשוט. אני אוהב לעשות כיף עם החברים שלי ואני תמיד מנסה להימנע מלהטריד אנשים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully