וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים, רדינג חוזרת לפרמיירליג

הרויאלס גברו 0:1 על נוטינגהאם והבטיחו את מקומם בליגה הבכירה, סאות'המפטון מתקרבת. אסולין, קינן ובן חיים לא שיחקו

שלוש קבוצות יעפילו בתום העונה לפרמיירליג, והראשונה שהבטיחה את מקומה בליגה הבכירה באנגליה היא רדינג. שני מחזורים לסיום העונה, הרויאלס השיגו 0:1 ביתי על נוטינגהאם פורסט, והם מקדימים כעת בשמונה נקודות את ווסטהאם שנמצאת במקום השלישי. שער בודד של מיקלה לייגרטווד סידר לקבוצה את הכרטיס לפרמיירליג.

רדינג חוזרת לליגה הבכירה אחרי ארבע שנים שבהן בילתה בצ'מפיונשיפ. את העונה הנוכחית היא פתחה תחת עננה כבדה לגבי עתידה אחרי שמכרה את הקפטן שלה מאט מילס ללסטר ואת הכובש המצטיין שלה בשנה שעברה שיין לונג לווסט ברומיץ'. אחרי פתיחה רעה של העונה, רדינג הצליחה לנצח את מרבית המשחקים שלה במחצית השנייה של העונה, וכעת היא השלימה את המשימה תחת הדרכתו של בריאן מקדרמוט.

גם סאות'המפטון עשתה צעד גדול אל עבר חזרתה לפרמיירליג לאחר שגברה על פטרבורו 1:3 בלונדון רוד. בעקבות הניצחון, לסיינטס יש כרגע 85 נקודות במקום השני - חמש יותר מווסטהאם, ששמטה ניצחון כשסיימה ב-1:1 בלבד עם בריסטול סיטי מהתחתית.

דקל קינן לא היה בסגל של בריסטול, בדומה לטל בן חיים, שלא היה בסגל של פורטסמות'. אלא שפומפי דווקא השיגה ניצחון 1:2 על קריסטל פאלאס בפראטון פארק ושמרה על סיכוי להישאר בליגת המשנה עונה נוספת. גיא אסולין בילה 90 דקות על הספסל של ברייטון, שסיימה ב-2:2 עם ווטפורד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רדינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully