וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "לא מסוגל לדמיין את הקיץ, זה מפחיד אותי"

הנסיך מתחיל לעכל את עזיבתו הצפויה מיובנטוס: "העונה הנוכחית היתה הקשה בקריירה שלי, זו מציאות שלא הכרתי"

בתחילת העונה אמר אלסנדרו דל פיירו כי החלום שלו הוא לשחק עד גיל 40, אך ניתן רק להניח כי גם הנסיך עצמו לא ידע איזו עונה קשה מצפה לו. היום (שלישי), כשהוא בן 37 וחוזהו ביובנטוס מסתיים בתום העונה הקרובה, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל האיטלקי מתחיל להבין את מעמדו החדש. "זו היתה העונה הכי קשה בחיים שלי", אמר דל פיירו בראיון למגזין 'וניטי פייר' האיטלקי. "זה בגלל שנאלצתי להתמודד עם מציאות חדשה שמעולם לא הכרתי - מישהו שמשחק ממש מעט, אם בכלל".

הנסיך פתח העונה בשמונה משחקים בלבד (שלושה מהם בליגה) ונכנס כמחליף עוד 18 פעמים בכל המסגרות, ירידה חדה ממספרי העונה שעברה, אז פתח ב-19 משחקים רק במסגרת הליגה, ו-27 פעמים בכל המסגרות. "אף אחד לא חושב שמגיע לו לצאת מההרכב, למרות שאני תמיד חשבתי שאם מישהו משחק לפניך זה בגללל שמגיע לו, וזה לא אומר שצריך להפסיק להילחם על המקום שלך".

לבסוף, על עתידו ועל העובדה כי לעת עתה יובנטוס לא ששה להציע לו חוזה חדש אמר דל פיירו: "החל מה-30 ביוני אהיה ללא חוזה. אני לא מסוגל לדמיין את העתיד שלי, זה יהיה שינוי ענק וזה די מפחיד אותי, כי זה יהיה כמו לעזוב שוב את הבית. אבל אני מנסה לחיות את חיי כמו שהייתי כילד, כמו במשחק וידאו - תמיד יהיה שלב נוסף לעבור".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully