וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: קים קלייסטרס לא תשתתף ברולאן גארוס

הבלגית לא מצליחה להתאושש מפציעה בירך ותנוח לקראת ווימבלדון והאולימפיאדה. מונטה קרלו: אנדי מארי בשמינית הגמר

טורניר הנשים של הרולאן גארוס יחסר השנה את אחת השחקניות הכי סימפטיות שלו, לאחר שקים קלייסטרס הודיעה הערב (שלישי) כי לא תיטול חלק באליפות צרפת הפתוחה שתצא לדרך ב-27 למאי. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר סובלת בתקופה האחרונה מפציעה מתמשכת בירך, ולאחר שכבר הודיעה כי היא מתכוונת לפרוש מהסבב בתום העונה, היום היא החליטה כי תנוח כשלושה שבועות ותנסה להחלים בזמן לאולימפיאדה ולטורניר ווימבלדון שייערכו בקיץ.

"ממש חבל שלא אוכל לשחק את עונת החימר האחרונה שלי, אבל פשוט לא אהיה כשירה לרולאן גארוס", אמרה הערב הבלגית החביבה שהגיעה בתחילת העשור הקודם פעמיים לגמר הגרנד סלאם בצרפת, והפסידה. "אני מצפה להתחיל בסדרת אימונים ארוכה כדי להיות מוכנה לעונת הדשא, שם אתמקד בשתי המטרות העיקריות שלי: ווימבלדון והאולימפיאדה".

מונטה קרלו: מארי שייט, ורדאסקו התקאמבק

אנדי מארי פתח היום (שלישי) בצורה מצוינת את עונת החימר שלו, והוא העפיל לשמינית הגמר בטורניר מונטה קרלו (פרסים בסך 2.744 מיליון יורו). הטניסאי הסקוטי שמדורג 4 בעולם פגש את ויקטור טרויצקי וניצח אותו בקלות 0:6, 3:6 תוך שעה ושבע דקות. מארי, שהגיע בשנה שעברה לחצי הגמר בטורניר, השיג שבירה במשחקון הראשון ושמר על היתרון עד הסיום.

"הייתה לי פתיחה טובה של המשחק", הסביר מארי את הניצחון החלק על המדורג 30 בעולם. "לפעמים המשחק הראשון על החימר הוא צמוד, וקל מאוד לבצע טעויות, אך מכיוון שהשגתי יתרון, לא הייתי צריך למהר". בשלב הבא ימתין למארי המנצח בהתמודדות בין ז'וליאן בנטו הצרפתי ליורגן מלצר האוסטרי.

פרננדו ורדאסקו הספרדי, שמדורג 13 בטורניר, חזר מפיגור של מערכה 6:3 מול איבן דודיג הקרואטי (57 בעולם), והשלים מהפך בדרך ל-3:6, 1:6 במשחק שנמשך כשעתיים כדי להעפיל לסיבוב השלישי. ג'ו וילפריד צונגה המדורג חמישי בעולם השיג ניצחון חמישי בקריירה על פיליפ קולשרייבר (34 בעולם) כשהוא השלים 2:6, 4:6 חלק.

פליסיאנו לופס הספרדי הודח כבר בסיבוב הראשון. הספרדי המדורג 16 בעולם התקשה מול סטניסלס ואווינקה (26), שניצח 1:6, 4:6. גם פלורן מאייר (20 בעולם) סיים במפתיע את דרכו בתחרות כשהוא נכנע למיכאיל קוקושקין הקזחי 3:6, 6:1, 6:3. קיי נישיקורי (17 בעולם), שיפגוש את נבחרת הדייויס בחודש ספטמבר עם נבחרת יפן, עלה לסיבוב השני עם ניצחון 2:6, 5:7 על אלברט ראמוס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully