וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "יהיה נהדר אם רמלה לא תיקח שוב אליפות"

מאמן מכבי אשדוד מתרגש לקראת סדרת גמר הפלייאוף. מאמן רמלה: "מקווה שהסדרה תעשה שירות טוב לכדורסל הנשים"

ביום חמישי הקרוב תצא לדרך סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים, כאשר מכבי אשדוד ואליצור רמלה יתמודדו על תואר האליפות. היום (שלישי) נערכה מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות עדני דגן, מאמן אשדוד ועדן ענבר, מאמן רמלה, יחד עם מיכל אפשטיין ומירב דורי.

יושב ראש מנהלת ליגת העל לנשים גדעון בריקמן אמר: "סדרות הגמר היו ויהיו השנה ברמה גבוהה ביותר. מדובר על אירועי כדורסל נשים לכל המשפחה בהם נמתג ונשדרג את הליגה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה שיווקית. אני קורא ומזמין את כולם להגיע ולהיות חלק בלתי נפרד מחוויית כדורסל הנשים והכתרת האלופה".

מאמן רמלה עדן ענבר אמר: "אני מקווה שתהיה סדרת גמר טובה שתעשה שירות טוב לכדורסל הנשים ושהקבוצה הטובה תנצח".

מאמן מכבי אשדוד עדני דגן: "בשלב מסוים בעונה אנשים הספידו את רמלה, אבל נכון לרגע זה רמלה היא עדיין האלופה המכהנת. אנחנו לא שוכחים את זה לרגע. יהיה נהדר לכדורסל הנשים אם רמלה לא תיקח שוב אליפות וההגמוניה של רמלה ורמת השרון תישבר. אנחנו קבוצה חדשה מהפריפריה ואם אנחנו נעשה את זה, זה יהיה טוב לכדורסל הנשים. מעבר לזה, בשביל לעשות את זה צריך לעבור את רמלה. זו קבוצה עם מסורת, ניסיון, שחקניות וצוות מקצועי טוב. עבדנו כל העונה כדי להגיע למעמד הזה".

מירב דורי ממכבי אשדוד: "עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה. אני מקווה שנצליח להתגבר על הקושי הזה שלא שיחקנו תקופה אחרי סדרת חצי הגמר. אני מקווה שיגיע הרבה קהל, זה חשוב לנו. מי שתבוא בלי לחץ תצליח. אני מקווה שנביא את היכולת שלנו לידי ביטוי".

מיכל אפשטיין מרמלה: "המטרה של רמלה היא לזכות בתארים וזאת תהיה המטרה בסדרה הזו. מנגד עומדת קבוצה מצוינת שהוכיחה את עצמה לאורך כל העונה".

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully