וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "כל המדינה איתנו. מגיע להם לרדת"

17.4.2012 / 8:51

בבאר שבע לא נרגעו מהלוזונים. ברקת תנסה להשאיר את שבחון ונאסר אם הקבוצה תשרוד. גביש: "היא עשתה צעד אמיץ"

ברני ארדוב

"אלונה ברקת עשתה צעד אמיץ שמלמד על גבורה. אנחנו השחקנים לא יכולנו להשאיר אותה 'ערומה' מהבחינה הזאת. בצד המקצועי צריך לדעת להתנתק מכל מה שהיה מסביב ואני שמח שניצחנו", כך אמר בלם הפועל באר שבע עודד גביש בעקבות הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה אתמול (שני), שפתח פער של שלוש נקודות בתחתית. "אני יכול לספר עכשיו שבמהלך השבוע קיבלתי המון שיחות מאוהדים מכל רחבי הארץ, חלקם אינם מזוהים עם באר שבע, שתמכו ורצו שננצח. נגמרה לי הסוללה בערך כל שעתיים", הוסיף גביש.

* המשחק אמש הניב רייטינג ממוצע של 9.3% ופיק צפייה של 12.8% לקראת סיום המשחק.

אוהדי הפועל באר שבע מניפים שלט מחאה. ברני ארדוב
השחקנים מתאפקים עם החגיגות, אבל הם נהנו מערב מושלם. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

"הגענו מוכנים והצוות הכין אותנו כך שידענו את כל הצעדים והמהלכים שלהם. קבוצה שלא מפסידה שלוש פעמים ליריבה שלה, היא קבוצה טובה יותר. אחרי הכל אנחנו לפניהם בטבלה ועכשיו הכל בידיים שלנו. הדחיפה של הקהל נתנה לנו את הניצחון כי זה היה בלתי נתפס. שחקנים רצו ללכת ולחגוג ואמרתי להם שזה עדיין מוקדם כי יש משחק סופר חשוב בשבת. יש עוד 12 נקודות בקופה והפער הוא שלוש נקודות כרגע. זה אומר שנצטרך לעבוד עוד קצת קשה, אבל הניצחון נותן לנו דחיפה גדולה".

שחקני הקבוצה חגגו בחדר ההלבשה, אבל אחרי מספר דקות החגיגות הופסקו, מתוך ידיעה שהקבוצה עדיין לא הבטיחה את הישארותה. בצאתם מחדר ההלבשה אמרו חלק מהם: "כל המדינה הייתה איתנו היום, זה נתן דחיפה אדירה והרבה בטחון. לא הפסדנו למכבי פתח תקוה העונה, ניצחנו אותם גם במפגש הקודם ובגלל זה מגיע להם לרדת. אנחנו קבוצה טובה יותר וזה הוכח היום על המגרש".

בעקבות היכולת הטובה של יוסי שבחון, מתברר כי בבאר שבע מעוניינים להאריך את חוזהו של הקשר בעונה נוספת. כרגע ההערכה היא שאם הקבוצה תישאר כל הזרים ישוחררו, מלבד ויליאם סוארס. במקרה של הישארות, אלונה ברקת תפתח במשא ומתן מול הקשר ותנסה להשאירו לעונה נוספת. גם סיראז' נאסר יקבל פניה זהה במידה והקבוצה תישאר, למרות שסוכנו דודו דהאן עשוי לחפש לו קבוצה באירופה. נאסר, שהחמיץ את המשחק ולא נטל חלק באימון המסכם, יחזור להתאמן ואמור לפתוח מול ראשון לציון בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אלונה ברקת: "היה לי קשה לראות את זה מהמתח"

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, התראיינה הבוקר (שלישי) לגל"צ וסיפרה על תחושותיה לאחר הניצחון הגדול של מכבי פתח תקוה: "את סוף המשחק כבר ראיתי מהחדר של אסי רחמים, היה לי קשה לראות את זה מהמתח. אנחנו צריכים כל נקודה, ואני גאה בבחורים, שאחרי שבוע מותח, ואחרי שכל הציבור התייחס לדברים שמחוץ למגרש, החבר'ה שינסו מותניים, וניצחו על המגרש".

לגבי מאבקה האישי: "מה שקרה ביום ראשון היה החלטה שערורייתית. אני מאמינה שאכן לא צריך להוריד נקודות ושהמאבקים על הירידה צריכים להיות מוכרעים על המגרש, אבל אתה לא יכול לעשות איפה ואיפה. אם הורידו נקודות לבית"ר ירושלים, שכן השפיעו על התחתית, צריך היה להוריד גם למכבי פתח תקוה. אם חס וחלילה היה קורה מקרה אלימות אתמול בבאר שבע, האם לא הייתי נענשת כי אני במאבקי תחתית?

"אני לא יכולה להיות חלק במוסד שמקבל החלטות הזויות. כמה בעלי קבוצות מתארגנים בימים אלה, ואנחנו רוצים לעשות חשיבה מסודרת, לבנות שיטה שתתאים יותר לכדורגל הישראלי. השיטה פשוט לא עובדת".

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה במשחק העונה של התחתית

גיא לוי: "כל עניין העונש למכבי פתח תקוה גרם לנזק לכדורגל"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully