וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וויגאן ניצחה 1:2 בחוץ את ארסנל

אחרי שהיממו את מנצ'סטר יונייטד, הלאטיקס הדהימו גם את התותחנים. 61 דקות לבניון. ספרד: 1:5 לחטאפה על סביליה

אוי, ארסנל. כמה פעמים עוד תבעטי בדלי? הערב (שני) התותחנים עלו למשחק ביתי במחזור ה-34 מול וויגאן, שדורגה ערב המחזור רק במקום ה-17, אחד מעל לקו האדום. למרות המשחק הקל על הנייר, היו אלה דווקא הלאטיקס שהיממו את התותחנים עם 1:2 ענק, שאולי משאיר אותם בליגה.

וויגאן הגיעה לאצטדיון האמירויות אחרי רצף משחקים בלתי אפשרי, שכלל הפסד לצ'לסי וניצחון ענק על מנצ'סטר יונייטד. כנראה שזה מה שהחדיר את האמונה אצל האורחים וכבר בדקה השביעית פרנקו די סאנטו העלה אותם ליתרון עם מהלך אישי מבריק. חלפו 60 שניות וזה כבר 0:2, הפעם מרגליו של ג'ורדי גומז, שניצל טעות של השוער וויטק שצ'סני. הקצב המסחרר נמשך, יוסי בניון, שפתח בהרכב, כמעט כבש בנגיחה בדקה ה-15 וכעבור שש דקות תומאס ורמאלן מצא את הרשת בנגיחה משלו. בניון הוחלף בדקה ה-61 וארסנל לחצה, אולם לא מצאה את השוויון עד לסיום.

* בספרד, חטאפה פירקה את סביליה עם 1:5 ענק. האורחים עוד עלו ליתרון משער של אלברו נגרדו בדקה ה-19, אבל ההמשך היה כולו של חטאפה, שנהנתה משערים של מיגל טורס (35), מהדי לאסן (49), מיקו (63, 71) ופדרו ריוס (69), בדרך לניצחון הגדול.

* בצרפת, ראן ניצחה 1:3 בביתה את ניס. ז'וליאן פרה (23), טונגו חאמד דומביה (44) וג'ונתן פיטרויפה (82) כבשו, פרנסואה קלרק (59) רק צימק. ראן מתקרבת למקום הרביעי, שמוליך לליגה האירופית.

* בפולין, ולדימיר דבאלישווילי מיודענו כבש לפולוניה ורשה את הראשון והקבוצה ניצחה 1:2 את קראקוביה קראקוב. אבירם ברוכיאן לא היה בסגל פולוניה למשחק.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully